اقتصادی

روند اجرای طرح ملی اتصال ریلی به مجتمع بندری کاسپین قابل قبول نیست

شبکه/ گیلان وزیر راهبردی و دارایی با انتقاد از اجرای طرح ملی اتصال بندر خزر به مجتمع بندری دریای خزر، گفت: تصویب طرح توسعه منطقه ای را در جلسه شورای دولتی پیگیری می کنیم. ”

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در بازدید از منطقه آزاد تجاری انزلی با اشاره به عدم تحرک مورد نیاز در زمان تکمیل طرح ملی اتصال منطقه آزاد تجاری انزلی به شبکه ریلی کشور و از سال گذشته اشاره کرد. همه کسانی که اکنون از این زیرساخت بهره مند هستند، باید از وظایف و وظایف اداری و بخش خصوصی استفاده کرد.

وی گفت: کار ساده در حوزه ناف، پیگیری همه جانبه ای برای تسریع در روند همکاری نهادهای مسئول در اجرای این طرح ملی نیست، فعالان اقتصادی و مردم و مشکلات غیرقابل قبول است.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به رویکرد جهادی دولت سیزدهم به ویژه شخص رئیس جمهور، از سازمان منطقه آزاد انجلی خواست تا سطح و حجم پیگیری های رئیس سازمان و رئیس ستاد را افزایش دهد. شورای عالی منطقه آزاد

وی همچنین از وزارت راه و شهرسازی و سازمان های برنامه و بودجه برای پیگیری مسائل مربوط به تسریع این طرح ملی حمایت کرد و افزود: او طرح ملی را انجام داد تا بتوانیم امسال شاهد عملیات باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا