علمی و پزشکی

رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به دلیل تردد زائران از استان مهران و مرزی خبر داد.

به گزارش شبکه، در این تماس تلفنی دکتر عین اللهی بیشترین تردد زائران را از مرز مهران می داند. وزارت بهداشت از تمام توان و توان خود در این زمینه استفاده خواهد کرد تا شرایط را به دقت رصد کند تا بهترین خدمات به زائران ارائه شود.

در این تماس تلفنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر. جاسم محمدی آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران را از نظر پرسنلی، پزشکی، تجهیزات، امکانات بهداشتی و درمانی و کمبودهای موجود به وزیر بهداشت اعلام کرد.

همچنین دکتر دانشگاه علوم پزشکی ایلام، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث، دکتر. وزیر بهداشت در تماس تلفنی دیگری با سید نور علیمرادی روند خدمت رسانی به زائران، اقدامات انجام شده، سختی ها و مشکلات را تشریح کرد. نیازهای حوزه سلامت در مرز مهران.

بر اساس اطلاعیه وبدا، پس از ارتباط با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون درمان سازمان دارو و غذا و داروی وزارت بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور نیز با دکتر جاسم محمدی و دانشگاه ایلام همکاری کردند. معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کشور در راستای خدمت رسانی به زائران به صورت جداگانه از ریاست محترم دانشگاه جهت اعلام حمایت از کمبودها و نیازهای محلی در حوزه های درمانی، مراقبت های پزشکی و فوریت های پزشکی دعوت شد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این زمینه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا