اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: “ما باید تقاضای عمومی و آگاهی عمومی را در مورد مسائل اقتصادی تقویت کنیم.

در آستانه چهاردهمین سالگرد تأسیس رادیو اقتصاد ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی ، مدیر رادیو اقتصاد در گفت وگو با شبکه ، با اشاره به خدماتی که رسانه ها به ویژه رادیو می توانند به مردم ارائه دهند ، اظهار داشت:
وی افزود: “همه شهروندان به امکانات رسانه های دولتی دسترسی خواهند داشت و ما به عنوان روزنامه نگار موظف هستیم به نیازهای آنها پاسخ دهیم.”
مهدیار اسماعیلی در ادامه گفت: رسانه ها باید از مسئولان به زبان مردم مطالبه کنند و پاسخ ها و راه حل مشکلات را به صورت شفاف به مخاطبان ارائه دهند. این امر مستلزم حفظ سطح تقاضا و آگاهی عمومی ، به ویژه در مورد مسائل اقتصادی است. و تقویت شده است.

اسماعیلی در ادامه می گوید: “وقتی از آگاهی مناسب برخوردار باشید ، نیازهای مناسب شکل می گیرد. در غیر این صورت ، در نهایت به نتیجه دلخواه خود نمی رسید.”

وی گفت: “همبستگی ، صمیمیت و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها باعث می شود که سطح اطلاعات و آگاهی اقتصادی مردم افزایش یابد و خواسته ها از طریق فرایند صحیح و منطقی بر اساس منافع مردم در این زمینه افزایش یابد. او گفت که یک جامعه دموکراتیک است. ” مقامات “حذف.
مدیر رادیو اقتصاد گفت: “با این رویداد ، رادیو اقتصاد می تواند نقش خود را به عنوان بازیگر و تسهیل کننده در این زمینه بهتر ایفا کند و برای همراهی شهروندان و کارکنان دولت کار بهتری انجام دهد.”

وی با اشاره به برنامه “رویکرد” که مسائل مهم روز را تجزیه و تحلیل می کند ، گفت: این برنامه هر شب از مقامات و مقامات کشور دعوت می کند و قابل ستایش است که نشان دهند آنها با حضور در برنامه به نیازهای مردم از طریق این آنتن پاسخ می دهند.
وی ادامه داد: ما شاهد آن بودیم که 5-6 وزیر بسیاری با طرح یک موضوع مهم در کشورمان در این برنامه شرکت کردند و در این برنامه رابطه بین مردم و مقامات دولتی به طور کامل شکل گرفته و در حال حاضر در بالاترین سطح است.

مدیر رادیو اقتصاد در پایان گفت: مقامات گفتند که هرگونه دعوت را می پذیرند زیرا می دانند که در صورت عدم واکنش و بی تفاوتی نسبت به عموم ، ناآرامی های اجتماعی در بین ذینفعان کمین کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا