استان هابرترین های کسب و کار

راهنمای اجاره جت اسکی کیش

از هیجانات سفر به شهرهای ساحلی حرکت بر روی آب دریا به وسیله قایق های موتوری و جت‌ اسکی کیش است. تجربه سرعت و مانور هیجان انگیز با جت‌اسکی می تواند لذت سفر شما را دو چندان کند. یکی از جذابترین مناطق برای استفاده از جت‌اسکی جزیره زیبای کیش است که پیش از این به مدت چند سال در جزیره ممنوع بوده و اخیرا مجوز آن در برخی سواحل جزیره کیش مجددا صادر شده است.

نکات لازم برای استفاده از جت اسکی در کیش

جت اسکی در کیش بر خلاف ظاهر پر هیجان و جذاب خود از جمله  است که در هنگام استفاده باید حتما به نکات ایمنی توجه ویژه کنید. از نکاتی که در هنگام استفاده از جت اسکی در کیش به عنوان یکی از تفریحات کیش باید رعایت کرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به دلیل نداشتن سیستم کاهش سرعت در دستگاه در هنگام پیچ ها سرعت خود را کاهش دهید. همچنین در هنگام دور و نزدیک شدن به اسکله در زمان استفاده از جت اسکی در کیش نیز از سرعت خود بکاهید تا باعث ایجاد سوانح نشوید.
  2. در هنگام استفاده از جت اسکی در کیش و در کل تفریحات آبی کیش حتما از جلیقه نجات استفاده کنید.
  3. به آموزش های مربی در هنگام استفاده از جت اسکی در کیش گوش بدهید.
  4. به هر گروه یا خانواده بیش تر از ۱ دستگاه داده نمیشود.
  5. هر دستگاه جت اسکی در کیش قابلیت حمل دو نفر را دارد ولی افراد بالای ۱۰۰ کیلوگرم باید به تنهایی سوار شوند.
  6. از خارج کردن دستگاه از محدوده تعریف شده جدا خودداری نمایید.
  7.  در هنگام واژگون شدن دستگاه، دسته ها را رها کنید تا بعد از رها شدن به حالت اولیه برگردد.
  8.  از سوار شدن خردسالان به دلیل تامین امنیت آنان جلوگیری می شود.

مکان های استفاده از جت اسکی در کیش

در حال حاضر جت اسکی در کیش فقط در ساحل دامون انجام می شود.

نکته هایی در مورد خرید و رزرو بلیط جت اسکی کیش

  • ساعت مراجعه: 9 الی 16 (طبق سانس انتخابی)
  • پوشیدن جلیقه نجات الزامی است.
  • کلوپ ها دارای دوش و رختکن می باشند.
  • جت اسکی کیش قابل استفاده برای آقایان و بانوان است. به شرط تهیه بلیط می توانید دو نفره از یک جت اسکی استفاده کنید.
  • افراد دارای ناراحتی قلبی، تنفسی، جسمی و افراد باردار مجاز به استفاده از جت اسکی نمی باشند. بی شک این تصمیم به صلاح خود افراد است.
  • با کیش تفریحات، نیازی به پرینت بلیط خود ندارید! فقط کافی است بلیط را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • قبل از خرید جهت اطمینان از مناسب بودن شرایط دریا جهت استفاده از جت اسکی تماس بگیرید.
  • اگر قصد خرید بلیط سایر تفریحات دریایی مانند را هم دارید، بهتر است یک کلوب را انتخاب کنید که هزینه جابجایی نپردازید.
  • شما می توانید نظر خود را درباره جت اسکی کیش در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • برای مشاهده تصاویر جت اسکی کیش ، آلبوم را ببینید.
  • سایت کیش تفریحات به شما تجربه جت اسکی کیش را قویا پیشنهاد می کند.
  • با خرید از کیش تفریحات بلیط تفریحات خود را ارزان تر تهیه می کنید. جت اسکی کیش با تخفیف را از ما بخواهید!
  •  توجه کنید که سایت کیش تفریحات کلیه مجوزهای قانونی لازم را دریافت کرده و شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت، مجوزهای ای نماد (وزارت صنایع و معادن) و لوگوی ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را مشاهده کنید.
  • برای اطلاع از تخفیفات گردشگری کیش و برگزاری یا کنسلی برنامه ها  کیش تفریحات را دنبال کنید.

برای استفاده از جت اسکی کیش نکاتی وجود دارد که گردشگران تور داخلی باید آنها را رعایت نمایند. اولین نکته این است که برای استفاده از جت اسکی کیش، با خود یک دست لباس مناسب ببرید. معمولا گردشگران می دانند که وقتی برای تفریحات آبی به سواحل این جزیره سفر می کنند باید لباس اضافه به همراه داشته باشند. آقایان می توانند مایوهای شخصی خود را استفاده نمایند، به شرط آن که دارای پاچه های بلند باشد. در غیر این صورت می توانند از مایو هایی که کلوب ها در اختیارشان قرار می دهند، استفاده نمایند. نکته ی دیگر این است که خانم ها هم می بایست حجاب خود را حفظ نمایند.

البته برای خانم ها بادگیری هایی در نظر گرفته شده است تا به هنگام سوار شدن بر جت اسکی کیش بتوانند از آن استفاده نمایند. ولی این به معنای الزام استفاده از آن نبوده و به منظور جلوگیری از خیس شدن لباس آن ها می باشد. اما با وجود استفاده از بادگیر، باز هم لباس هایشان کمی خیس خواهد شد.

شرایط استفاده از جت اسکی کیش

کلوب های جت اسکی کیش دارای اتاقی برای تعویض لباس بوده که دارای کمد نگهداری لباس و حمام می باشند و گردشگران امکان استفاده از آن ها را دارند. پس نگران کثیف و یا شنی شدن خود نباشید، چون می توانید بعد از یک سواری درست و حسابی، از دوش های تعبیه شده استفاده نمایید. طبق قوانین در صورتی که شما به صورت گروهی به همراه خانواده و یا دوستان خود به سراغ جت اسکی کیش می روید، باید بدانید که نمی توانید بیشتر از یک جت اسکی اجاره نمایید. شاید پیش خود فکر کنید که این گونه جت اسکی سواری لذتی ندارد و تمام کیف آن به گروهی بودنش است، اما اشتباه نکنید.

چرا که در این شرایط احتمال بروز حادثه و تصادف با یکدیگر بیشتر می شود. کما این که به دلیل این گونه اتفاقات دلخراش که پیش آمده، کلوب ها به خانواده ها و یا گروه ها بیشتر از یک جت اسکی اجاره نمی دهند. تمامی ماشین های جت اسکی کیش، اغلب به صورت دو نفره و در موارد بسیار کمی سه نفره می باشند. البته افرادی که دارای وزن بالا بوده می بایست بر طبق قوانین کلوب ها و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی به صورت فردی از جت اسکی استفاده نمایند.

دکمه بازگشت به بالا