ورزشی

دو پرسپولیسی در سبد خرید خیبر خرم آباد!

آفتاب نیوز :

لیگ آزادگان فوتبال ایران با قهرمانی خیبر خرم آباد و صعود این تیم به همراه چادرملو به لیگ برتر به پایان رسید. از آنجایی که مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد، حسین خبیری با سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است بنابراین بلافاصله پس از صعود این تیم به لیگ برتر زمزمه هایی مبنی بر حضور لیست مازاد پرسپولیس در این تیم تازه صعود کرده به گوش رسید.

مسعود عبدی مالک خیبر خرم آباد، در خصوص اینکه گفته می شود خیبر شعبه ای از تیم معروف تهرانی لیگ برتر خواهد بود، تاکید کرد: شعبه دوم هیچ تیمی در لیگ برتر نخواهیم بود و این شخصیت را برای خودمان قائل هستیم که ما تنها یک شعبه هستیم و آن هم خیبر خرم آباد که متعلق به تمام لر زبانان است. 

با این وجود خبردار شدیم سیامک نعمتی و مهدی عبدی دو بازیکن فصل گذشته تراکتور تبریز با سابقه پرسپولیسی، مد نظر رضا مهاجری سرمربی خیبر خرم آباد قرار گرفته اند. سیامک نعمتی در پایان لیگ بیست و دوم با نظر یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد و به تراکتور پیوست.

این بازیکن مطرح پس از رفتن به تراکتور در مصاحبه طعنه آمیزی عنوان کرد: اگر ذهن قوی داشته باشی، بعد از پرسپولیس و استقلال هم می توانی بدرخشی! من و همسرم که در تبریز خیلی راحتیم.

با این وجود اوضاع و احوال چندان هم بر مراد سیامک نعمتی نچرخید و او بیشتر اوقات نیمکت نشین مهدی شیری همبازی سابق خود و هافبک های خارجی تراکتور شد. سیامک نعمتی این اواخر از سوی حمید مطهری به بازی گرفته می شد، اما هواداران تبریزی هم خیلی روی خوش به این بازیکن نشان نداده اند تا این بازیکن تصمیم جدی برای جدایی داشته باشد.

مهدی عبدی دیگر بازیکن پرسپولیسی به عنوان بازیکن قرضی به تبریز رفت و شروعی توفانی نیز در تراکتور داشت. عملکرد خوب این مهاجم مازندرانی با انتقاداتی علیه یحیی گل محمدی همراه شد که نتوانسته است به خوبی از این مهاجم مستعد استفاده کند و بی دلیل او را به تراکتور داده است. در ادامه، اما مهدی عبدی نیز نزول کرد تا رحمان جعفری از شمس آذر خریداری شده و جای او را بگیرد. وضعیت مهدی عبدی شاید به نوعی بدتر از سیامک نعمتی باشد که به عنوان بازیکن قرضی به تبریز رفته در حالی که تراکتور قرار است واگذار شود!

از طرفی پرسپولیس هم دنبال مهاجم گلزن تری است و ظاهرا مهدی عبدی را نمی خواهد. برهمین اساس شاید خیبرخرم آباد بهترین مقصد برای این دو بازیکن پرسپولیسی فصل گذشته تراکتور باشد.

گفته می شود صحبت های مقدماتی نیز انجام شده و درصورتی که سیامک نعمتی و مهدی عبدی مشکل قرارداد و رضایتنامه نداشته باشند می توانند فصل آینده را در تیم خیبر خرم آباد توپ بزنند.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا