علمی و پزشکی

دولینگو به بچه ها ریاضی یاد می دهد!

این اپلیکیشن از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش هایی از مفاهیم ریاضی بسیار ساده و مناسب برای دانش آموزان مقطع ابتدایی را آموزش می دهد. درست مانند برنامه اصلی Duolingo، این آموزش در سبک بازی جذاب ارائه شده است. علاوه بر این، بخش‌های دیگر برنامه برای بهبود عملکرد مغز طراحی شده است که برای افراد بالای 13 سال مناسب است. این بخش به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی و مهارت های تحلیلی و تفکری خود را بهبود بخشید.

لازم به ذکر است که در زمینه آموزش ریاضی برای کودکان چندین برنامه کاربردی وجود دارد که امکانات گسترده ای را ارائه می دهد. اما Duolingo در تلاش است تا با کمک یک معلم ریاضی، این مفاهیم را به روشی جذاب تر به زبانی ساده تر آموزش دهد. برخی از درس های ریاضی در این اپلیکیشن به صورت پویا و غیر تکراری ارائه شده است که به کاربران امکان می دهد چندین بار بدون مواجهه با محتوای تکراری تمرین کنند.

Duolingo به بچه ها ریاضی یاد می دهد!

علاوه بر سوالات چند گزینه ای، راه های مختلفی برای حل پازل ها و سوالات ایجاد شده وجود دارد و این تنوع باعث می شود که کاربران با محتوای خسته کننده مواجه نشوند. از شباهت های این اپلیکیشن با اپلیکیشن اصلی Duolingo می توان به تشویق مخاطبان به ادامه روند آموزشی اشاره کرد. در زمینه گیمیفیکیشن، Duolingo یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دنیا محسوب می شود که بدون این تخصص، موفقیت قابل توجهی در شکل گیری اپلیکیشن های جدید به دست آورده است.

این شرکت هنوز برنامه خاصی برای کسب درآمد برای برنامه آموزش ریاضی خود ندارد، در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و مشغول دریافت بازخورد از کاربران و ایجاد تغییرات لازم است. این اولین بار نیست که Duolingo وارد عرصه آموزش کودکان می شود. در سال 2020، این شرکت از اپلیکیشن Duolingo ABC برای آموزش خواندن به کودکان رونمایی کرد، اما البته چندان مورد توجه قرار نگرفت. اینکه آیا برنامه جدید Duolingo بررسی های خوبی دریافت می کند یا نه، باید دید.

4141

دکمه بازگشت به بالا