دلار بخریم یا نه؟ – شبکه

دلار بخریم یا نه؟ - خبرآنلاین

امیرحسین کریم زاده با اشاره به اینکه بازارهای بزرگی مانند طلا ، سکه ، دلار و خانه ها به سقف قیمت خود رسیده اند ، گفت: قیمت دلار می تواند تا مرز 23000 تومان کاهش یابد. نرخ واقعی ارز برای دلار می تواند بین 20 هزار تومان و نوسانات بین 17 هزار تومان تا 23 هزار تومان باشد.

او همچنان به بستن بودجه سال آینده 11،000،500 Sat ادامه می دهد و بازار آزاد حدود 20٪ بالاتر از این نرخ است. دلارهای کمتر از 15000 تومان توجیه پذیر نیست.

وی گفت: با نزدیک شدن به سال مالی چین به پایان دسامبر و اوایل ژانویه و نزدیک شدن به سال جدید ، تقاضا برای دلار افزایش می یابد و دلار نوسان می کند. در هر صورت ، ماهیت کلی قیمت دلار در حال کاهش است. همچنین ، وقتی دلار سقوط می کند ، سکه ها و طلا نیز سقوط می کنند.

کریم زاده افزود: “باید منتظر بمانیم تا قیمت طلا ، سکه و دلار تا پایان سال کاهش یابد.” انتظار می رود انتخابات امسال ایران از افزایش نرخ دلار تا پایان سال جاری جلوگیری کند.

وی ادامه داد: “در حال حاضر ، خانه ها گران هستند و مردم قدرت خرید خود را از دست داده اند.

اکونومیست درباره وضعیت مثبت در بازارهای سرمایه گفت: “اصلاحات بازار سرمایه به پایان رسیده است. ما منتظر روندی خوب در بازارهای سرمایه در دسامبر و ژانویه هستیم.” البته نباید این واقعیت را نادیده گرفت که روند کل سهام بازار سرمایه قابل پیش بینی نیست.

کریم زاده در پایان گفت: خرید دلار تا پایان سال به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا در حال حاضر ثبات در این بازار وجود ندارد. محصولات با ارز 4200 در حال حذف هستند. تنها محصول نفتی که قیمت آن افزایش نیافته است ، گازوئیل است. اگر قیمت این فرآورده نفتی نیز افزایش یابد ، حمل و نقل و بازارهای سهام بسیار بهتر خواهد شد. بنابراین شاهد تورم خواهیم بود.

223224

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا