اقتصادی

دست‌هایی در کار است سفرهای سیاحتی جایگزین عتبات شود

رئیس گروه زیارتی عتبات عالیات با اشاره به گرانی بلیت هواپیمای عتبات نسبت به گردشگری سایر کشورهای همسایه، گفت: گروه هایی هستند که می خواهند به جای عتبات مردم را به کشورهای همسایه اعزام کنند.

به گزارش شبکه، سید صادق حسینی در وبینار بررسی سفرهای عتبات عالیات در وبیناری که با حضور نمایندگانی از مدیران ارشد امور حج و زیارت و جمعی از مدیران حج و زیارت محلی برگزار شد، اظهار کرد: عتبات عالیات در این سفر به عتبات عالیات پرداختند. هزینه سفر به عتبات عالیات برجسته شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب – نماینده ولی فقیه در زیارت حجه مقام معظم رهبری کیونگ آئه سال 1401 را سال تولید، دانش و ایجاد اشتغال نامگذاری کردند.

وی افزود: در زمینه رقابت با لیبرال ها مقرون به صرفه است و باید تلاش کنیم تا با توجه به چارچوبی که از سوی مدیران ارشد کشورمان تعیین شده، هزینه ها را کاهش دهیم و در این زمینه بهتر عمل کنیم.

نواب همچنین با اشاره به مشاهدات میدانی خود از اجرای طرح اعزامی جدید به عتبات در عراق، آن را فرصتی طلایی برای شرکت های زیارتی برای بیان حضور و توانمندی های خود دانست و گفت: برخی استان ها زائران را به اماکن متبرکه اعزام می کنند. عراق.” حمل و نقل، اسکان، غذا، پرواز و… همگی خوب عمل کردند و اکثر زائران منطقه راضی بودند.

نماینده ولی فقیه در عتبات عالیات همچنین تاکید کرد: شرکت هایی که موفق به اجرای صحیح طرح جدید ابات نمی شوند باید اخراج شوند و در مقابل آنهایی که مورد توجه زائران قرار گرفته و رفتار مناسبی داشته اند باید این کار را انجام دهند. قابل اعتمادتر.

من یک گروه در محل کار دارم

سید صادق حسینی – رئیس گروه حج و زیارت وی در این وبینار نظرات خود را در خصوص هزینه های سفر در عتبات عالیات بیان کرد: و پرواز به تأخیر افتاد.»

وی با اشاره به هزینه بالای پروازهای عتبات عالیات نسبت به پروازهای تفریحی به برخی کشورهای همسایه، گفت: کشور همسایه.”

رئیس گروه زیارتی حج گفت: نهاد مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد سبک زندگی مسلمانان و نسل جوان را تغییر دهد.

حسینی افزود: از زمان عضویت در این سازمان برای رفع مشکلات پروازی تلاش کردیم. امیدواریم هرچه زودتر برای کاهش هزینه سفرهای هوایی اقدام شود.

سازمان حج و زیارت سقف هزینه سفر هوایی سوریه تا نوروز را حدود 9 میلیون و 450 هزار تومان و برای عراق 13 میلیون و 400 هزار تومان اعلام کرده است که بخش قابل توجهی از این هزینه ها مربوط به بلیط هواپیما است. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا