اقتصادی

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی هفت شهر خوزستان

شبکه/کوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بارندگی‌های موسمی و سیلاب در شهرستان‌های باغ ملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندر امام، رامهرمز و هفتکل خسارت وارد کرده و آبرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با شبکه گفت: خسارت ناشی از تامین آب تجهیزات و تاسیسات.

وی افزود: بارندگی موجب خسارت و مشکلاتی در تاسیسات آبرسانی شهرهای باغ ملک، بهبهان، صیدون ایذه، ماهشهر، بندر امام، رامهرمز و هفتکل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای تثبیت وضعیت تامین آب در شهر سیل زده، مردم مناطق مختلف به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا مشکلی در تامین آب وجود نداشته باشد.

کرمی نژاد ادامه می دهد: زمانی که سیلاب باعث ایجاد مشکل در تامین آب یا چاه های شهر محلی می شد، برای تامین آب مردم منطقه سیل زده با تامین آب از طریق تانکر مشکلی نداشتند.

وی گفت: تیم عملیات آپاپای خوزستان از ابتدای هفته جاری و مدت کوتاهی پس از پیش بینی وزش بادهای موسمی و سیلابی در خوزستان توسط سازمان هواشناسی در آماده باش کامل به سر می برد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همچنین تمامی ماشین آلات سنگین و سبک استان، تجهیزات پشتیبانی و ژنراتورهای اضطراری را در حالت آماده باش قرار داده است تا شاهد کمترین مشکل در استان باشیم.

کرمی نژاد ادامه داد: در حال حاضر تاسیسات سایر شهرستان های غیر سیل زده خوزستان در وضعیت عادی و پایدار است و مشکل دائمی آب در منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا