استان ها

حمله اشکش به پورموسوی/ راهی که می‌روی، بیراهه است!

شبکه/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از برگزار نشدن دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی انتقادات شدیدی به پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان داشت.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان امشب در دیداری خانگی مقابل مس سونگون به تساوی رسید و در دیگر بازی حساس این هفته نیز ملاثانی باید در اهواز به مصاف فجر سپاسی یکی از رقبای نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر می‌رفت که این دیدار به دلیل موافقت نکردن باشگاه استقلال خوزستان با انجام بازی در ورزشگاه غدیر، لغو شد.

ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز با انتقاد نسبت به عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان در برگزاری دیدار ملاثانی و فجر، اظهار کرد: برای فوتبال و ورزش خوزستان تاسف می‌خورم. استقلال ملاثانی یک تیم غیور و با شرف است که به فوتبال ایران و خوزستان خدمت می‌کنند. ملاثانی تیمی است که امکانات مالی ندارد اما همیشه با شرف بازی کرده است.

به گزارش شبکه، او ادامه داد: این تیم در همین فصل لیگ یک، در دو بازی رفت و برگشت، ۴ امتیاز از تیم ما گرفت و هر دو تیم با شرف بازی کردند. ما به دنبال فوتبال پاک هستیم اما برخی در کنفرانس‌ها به دروغ صحبت می‌کنند. به هر حال باید از استقلال ملاثانی در خوزستان صیانت شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: سال‌های سال است که ورزشگاه ملاثانی را تکمیل نکردند و ۴ سال است در لیگ یک بازی می‌کند اما هنوز ورزشگاه آن آماده نشده است و در اهواز هم به آن زمین نمی‌دهند.

اشکش با اشاره به برگزار نشدن بازی ملاثانی و فجر، خاطرنشان کرد: این موضوع شائبه‌هایی به وجود آورده است و گفته می‌شود استقلال خوزستان با توجه به ارتباطاتی که با استان فارس دارد، مانع از برگزاری این دیدار شده است، در حالی که پیش از این اجازه می‌دادند استقلال ملاثانی در ورزشگاه غدیر بازی کند. آقای پورموسوی شما که زمین به استقلال ملاثانی نمی‌دهی، مدیریت بهانه است و توپ را در زمین مدیریت باشگاه نینداز. آقای پورموسوی اگر همین تیم ملاثانی نبود سال گذشته شما به لیگ برتر صعود نمی‌کردی. با ۵۷ امتیاز صعود کردید چون استقلال ملاثانی، تیم‌های فجر سپاسی و خیبر را شکست داد و مسیر صعود شما را هموار کرد. چطور آن زمان استقلال ملاثانی خوب بود و زمین در اختیار آن‌ها می‌گذاشتید.

او گفت: هواداران استقلال خوزستان را از این تیم دور کردید. آقای پورموسوی این راهی که تو می‌روی بیراهه است. تیمت در لیگ برتر نتایج بسیار فجیع به دست آورده است و جزو ۴ تیم اول لیگ برتر از نظر جذب بازیکن هستید و مدیریت باشگاه تیم بسیار خوبی بسته و بسیار خوب پای هم پای این تیم ایستاده است. آقای پورموسوی تو امشب با من ابراهیم اشکش و مردم مسجدسلیمان و ملاثانی دشمنی نکردی، تو امشب با کل فوتبال خوزستان دشمنی کردی و عاملی شدی که این دیدار برگزار نشد نشود و انشاالله جوابگو خواهی بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا