توسعه خطوط ارتباطی با تعرفه گذشته امکان پذیر نبود

توسعه خطوط ارتباطی با تعرفه گذشته امکان پذیر نبود

شبکه/مازندران مدیرکل مخابرات منطقه مازندران با اشاره به اینکه عدم تعدیل تعرفه سیم ها با چالش های جدی در توسعه و نگهداری شبکه های مخابراتی مواجه است، گفت: تامین حداقل تجهیزات شرکت های مخابراتی با چالش های جدی مواجه بود. اصلاح تعرفه لازم بود.

علی نوروزی در گفت وگو با شبکه، درباره روند اصلاح نرخ ثابت شرکت های مخابراتی به شکل فعلی اظهار کرد: توسعه ارتباطات در کشور

وی افزود: کمیسیون رقابت با احتساب ضرر و زیان هنگفتی که در تابستان سال 1400 به شرکت های مخابرات وارد شده، نرخ تلفن ثابت را برای استان تهران به ازای هر 444 دقیقه مکالمه رایگان 20 هزار تومان تعیین کرده است. مکالمه رایگان 3333 مبلغ 15000 تومان در دقیقه در شهرستان برای تامین بخشی از هزینه های مخابراتی 2600 دقیقه تماس رایگان 10000 تومانی مجاز کرده است.

مدیر مخابرات منطقه مازندران هزینه نگهداری هر خط تلفن را حدود 30 هزار تومان اعلام کرد و گفت:

این مقام مسئول گفت: همچنین تعرفه ها به عنوان تنها راه ارتقای کیفیت نگهداری شبکه های موجود و توسعه سیستم ارتباطی از نظر افزایش چندجانبه نرخ دلار، تجهیزات ارتباطی و رفع مشکلات شرکت های ارتباطی اعلام شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه عدم تعدیل نرخ تلفن ثابت توسعه و نگهداری شبکه های مخابراتی را با مشکلات جدی مواجه کرد، یادآور شد: تامین حداقل تجهیزات برای شرکت های مخابراتی با چالش های جدی مواجه بود. گمرک لازم بود.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات ارتباطی در منطقه مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 75 سایت جدید در استان نصب و 305 سایت G4 در استان راه اندازی شده است.

نوروزی اجرای ارتباطی و توسعه طرح حفاظت استانی در غرب و شرق مازندران به طول حدود 300 کیلومتر و پایداری شبکه ارتباطی را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای پیاده سازی فناوری G4 فیبر نوری را در 183 سایت ماهواره ای اجرا کرده اند. .

وی با بیان اینکه در طول طرح توسعه حدود 500 کیلومتر خط ارتباطی فیبر نوری USO در مناطق فقیرنشین مازندران اجرا شد، اصلاح و اجرای نرخ تلفن ثابت مزایای زیادی برای مازندران دارد. ابتدا به مشترکین امکان استفاده از تلفن ثابت به صورت رایگان به مدت 4444 دقیقه از تلفن ثابت به تلفن ثابت و از تلفن ثابت به تلفن همراه اول داده می شود. این اقدام هزینه تلفن ثابت را 15 تا 20 برابر ارزان تر از هزینه تلفن همراه می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا