اقتصادی

توسعه توریسم سلامت گیلان با راه اندازی پت.اسکن

شبکه/ گیلان رئیس شرکت توسعه کاربرد تشعشعات سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک نزدیک به گیلان و کشورهای ساحلی دریای خزر، راه اندازی PET scan (توموگرافی گسیل پوزیترون) می تواند در توسعه گردشگری سلامت بسیار موثر باشد.

دکتر سید پژمان شیرمردی در جلسه شورای توسعه خدمات پزشکی هسته ای گیلان با اشاره به توانمندی های منحصر به فرد گیلان در محصولات راهبردی، مراکز تحقیقاتی و نیروی انسانی منحصر به فرد، اظهار داشت: در سال 2018، در سال 2018، در سال 2018، در سال 2018 به عنوان یکی از ظرفیت های موجود در استان گیلان وجود دارد. شرکت توسعه کاربردهای پرتوی گیلان به زودی خدمات گسترده ای را به متخصصان رشته های پزشکی هسته ای ارائه می کند.

وی افزود: در حال حاضر 9 اسکن PET در کشور انجام می شود. تاثیر گذار.

قائم مقام سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران در خصوص قابلیت های منحصر به فرد و متعدد این شرکت در ارائه بسته های بهداشتی گفت: ما می توانیم خدمات متنوعی را برای تضمین و ارتقای سلامت مردم ارائه دهیم.

شیرمردی همچنین از آمادگی شرکت توسعه کاربرد پرتویی برای برگزاری دوره های حفاظت در برابر تشعشعات، طراحی کیت های غربالگری نوزادان و ارائه سایر خدمات توسعه برای این شرکت خبر داد.

وی گفت: فعالیت شرکت توسعه اپلیکیشن بیم در گیلان پاسخگوی نیازهای بومی خواهد بود. او به مرکز بین المللی در شمال نقل مکان می کند، در حالی که زمین در سایت لاکان به ما اختصاص داده شده است و تلاش ما خدمات توسعه ای را در استان ارائه می دهد.

دکتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارسلان سالاری گفت: مردم باید از کارهای جدید توسعه بهره مند شوند. توانایی خوب شرکت توسعه اپلیکیشن بیم و آماده همکاری در این زمینه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی محصولات و خدمات تولید شده در کشور باید مطابق با استانداردهای جهانی باشد، گفت: همکاری شرکت توسعه کاربرد پرتو ایران و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل همجواری با کشورهای همسایه قابل قدردانی است. .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با ارائه خدمات بهداشتی جدید گسترش یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا