اقتصادی

توافق مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر

منطقه آزاد و فدراسیون فوتبال با برگزاری اردوی تیم ملی در منطقه آزاد موافقت کردند و قصد دارند هواداران فوتبال را به جام جهانی قطر بفرستند.

به گزارش شبکه ، سعید محمد ، رئیس شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی و مشاور دبیرخانه با رئیس فدراسیون فوتبال درباره توسعه همکاری های مشترک و ایجاد اردوی ملی گفت وگو کرد.

در این جلسه علی درویش پور مدیرعامل ، مهدی زارعی معاون فرهنگی ، گردشگری اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی ، عضو هیئت مدیره و رئیس بازاریابی حضور داشتند. و برنامه هایی برای برپایی اردوهای تیم ملی در مناطق آزاد شامل کمیته های تلویزیونی کیش ، قشم ، اروند و انزلی مورد بحث قرار گرفت.

مطابق اصل اعزام هواداران ایرانی به جام جهانی قطر و سفر ارزان به قطر ، میزبان جام جهانی ، همچنین تصمیم گرفته می شود تا یک برنامه جامع برای ایجاد و احیای آن تهیه شود.

از آنجایی که سازمان مناطق آزاد اعلام کرد که آماده حمایت کامل از تیم ملی فوتبال ، تیم های فوتسال فوتبال و فوتبال ساحلی است ، در جلسه موافقت شد تا اقدامات لازم برای امضای تفاهم نامه بین مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال انجام شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا