اقتصادی

تعیین نصاب معاملات در سال ۱۴۰۱

دوشنبه (15 خرداد) در جلسه امروز، آیت الله دکتر. در هیأت وزیران به ریاست سید ابراهیم رئیسی در سال 1401 حد نصاب معاملات برقرار شد.

به گزارش شبکه، در اجرای تعهدات مقرر در تبصره (1) ماده 3 قانون مناقصه با تصویب کنفرانس وزیران، حد نصاب معاملات جزئی 1 میلیارد ریال و کمتر از حد نصاب و برای معاملات متوسط ​​(بیش از حد مجاز) تعیین شده است. حد بالایی برای تراکنش های کوچک) 10 میلیارد یوان است که به عنوان یک تراکنش بزرگ با برآورد اولیه 10 میلیارد ریال یا بیشتر ارزیابی شد.
لازم به ذکر است که حد نصاب معامله معین حتی اگر معامله به صورت مزایده انجام شود تمدید می شود.

موافقت دولت با مقررات اجرایی ثبت حمایت و حمایت از اقشار آسیب پذیر در سامانه خدماتی وزارت تعاون.

مصوبه مربوط به اجرای کار موضوع بند (و) تبصره (17) قانون بودجه 1401 کل کشور مصوب 1401 مبنی بر ثبت حمایت و حمایت از اقشار آسیب پذیر پس از تشکیل جلسه و در سامانه خدمات رسانی. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این بند.

تمدید موافقتنامه موقت ایجاد مناطق آزاد تجاری بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو آن

پروتکل تمدید قراردادهای موقت تجارت آزاد بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو آن (ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه) مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت. وزارت صنعت و تجارت و تصویب معاونت حقوقی رئیس جمهور به تصویب هیأت وزیران.

اصلاح مقررات اجرایی نحوه شناسایی و شناسایی خانوارهای ایرانی و اتباع خارجی.

به منظور رفع مغایرت‌های قانونی و ایرادات مطروحه از سوی کمیسیون بررسی و اجرای مصوبات دولت بر اساس قانون، هیئت وزیران با پیشنهاد معاونت رئیس‌جمهور مبنی بر اصلاح آیین‌نامه اجرایی تعیین و شناسایی موافقت می‌نماید. خانوارهای ایرانی و بیگانگان انجام دادم. .

درخواست از شورای ملی برای بررسی طرحی برای تصویب موافقتنامه سه جانبه (استانداردهای بین المللی کار) ابتدا

دولت از مجلس شورای ملی خواست تا در اجرای ماده 100 آیین نامه داخلی شورای اسلامی و پیشنهاد دبیر کل مجلس شورای ملی، لایحه تصویب موافقتنامه سه جانبه (استانداردهای بین المللی کار) را در اولویت قرار دهد. ).

اعلام نظر دولت در مورد تعیین اعضای شورای ملی و طرح اکثریت نمایندگان مجلس شورای ملی

هیات وزیران در حالی نماینده دولت را برای پیگیری این موضوع تعیین کرده است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در خصوص چندین طرح مطرح کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا