ورزشی

تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟

به دنبال انتشار گزارشی با عنوان ” گرفتن تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی” در یکی از رسانه‌های معاند، فدراسیون کاراته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟

آفتاب‌‌نیوز :

 در این اطلاعیه آمده است: «یکی از رسانه‌های معاند و ضد انقلاب امروز با انتشار گزارشی به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد فدراسیون کاراته با اخذ تعهدنامه رسمی از ورزشکاران در دفتر اسناد رسمی، آن‌ها را از مصاحبه با رسانه‌های خارجی منع کرده است».

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، فدراسیون کاراته ضمن رد این ادعای کذب، اعلام می‌دارد که تا به امروز حتی در یک مورد چنین تعهدنامه‌ای از ورزشکاران یا مربیان اخذ نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، البته انتشار این دست اخبار و گزارش‌های کذب و بی‌اساس ریشه در تلاش رسانه‌های معاند و ضدانقلاب (که ید طولایی در دروغ پراکنی دارند)، برای برهم زدن آرامش و تمرکز ورزشکاران به ویژه کاراته‌کا‌های عزیز دارد که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است. “

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا