«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری، امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فناوری رئیس جمهور در این همایش سخنرانی کردند. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

تارا از سرویس اعتبارات خرد رونمایی کرد

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه بازرگانی گروه صنعتی هنگوا تاسیس شد و آغاز به کار کرد. ما اکنون در تلاش هستیم تا با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، به طور کلی درباره علایق و نیازهای مردم فکر کنیم و فلسفه اساسی ما کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.”

سید حامد قنادپور گفت: تارا در این راستا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد شخصی ارائه کرده است که در مدت کوتاهی که راه اندازی شده با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. “این اتفاق افتاد.”

وی گفت: در بخش خدمات و سازمان ها، تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در سراسر کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از یک تریلیون دلار اعتبار اعطا کرده است.

وی به برخی از ویژگی ها و مزیت های تارا که این اپلیکیشن برای آن ساخته شده است اشاره کرد، از جمله: تجربه “ویژه و منحصر به فرد”، 460 شهروند ایرانی و 4500 مقصد خرید حضوری گسترش یافت و شامل کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی، دارویی، و غیره و بهداشت، خدمات، بیمه و . ..»، «عدم دریافت سود و پورسانت»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان گفت: چه کسی رکورد “آنها منفی دریافت می کنند و خدمات اضافی دریافت نمی کنند” را معرفی می کند.

او گفت: “ما باید قول بدهیم که تارا از نظر کاربران و خدمات هنوز در مراحل اولیه توسعه است و قصد دارد رویدادهای هیجان انگیزی را در اواخر امسال و سال های آینده وعده دهد.” می توان گفت شعار تارا «راه حل های دیجیتال 360 درجه افزایش رفاه مالی» است و تفکر همه جانبه در مورد علایق و نیازهای بشر امروزی به واقعیت تبدیل خواهد شد و این خدمات همسو با دین تجارت است. “برندها و شرکت ها” را به عنوان نوعی مسئولیت مدنی در قبال مردم و جامعه تفسیر کنید.

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که برای حاضران به تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری، مقیاس و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آینده آن پرداخت.

وحید شمخی در سال گذشته اشاره کرد که تارا بر ارائه اعتبارات شرکتی و عمده تمرکز کرده است. “امروز ما در مورد “وام خرد” یا “اکنون بخرید و بعدا پرداخت کنید” صحبت می کنیم. شهرت جهانی.

شمخی با بیان اینکه واحد خدمات اعتبار خرد تارا برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری ندارد، خاطرنشان کرد: چک، سفته، ضامن یا وثیقه و کارمزدی وجود ندارد و کاربران می توانند کل مراحل ثبت نام را در کمتر از نصف انجام دهند. ساعت تایید شده و تایید شده از 500000 تومان تا سقف 5 میلیون تومان اعتبار کسب کرده و در 4500 شعبه فروش مستقیم و حضوری در سراسر کشور خرید نمایید. شایان ذکر است که روند توسعه گیرنده تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: TARA به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی زندگی هوشمندانه تری داشته باشند. . . »

برای استفاده از این سرویس تنها به شماره تلفن همراه و کارت کوکمین (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: با همکاری کاربران، سازوکاری مبتنی بر اعتماد مطلق برای اولین بار در کره کار خواهد کرد تا برنامه ریزی شود. در عین حال ممکن است نیاز به تغییر این طرز فکر و فرهنگ در ایران باشد که نیازی به خرید نقدی همه چیز و استفاده از اعتبار به عنوان یک جابجایی فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) نیست.

تارا از سرویس اعتبارات خرد رونمایی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا توضیح داد: نیمی از اعتبارات دریافتی در بخش های دیگر سخنرانی باید پس از 30 روز و مابقی پس از 60 روز خرید بازپرداخت شود. ” داره بزرگتر و بزرگتر میشه.”

در این نشست، امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص سازمان و خدماتی که می تواند به این شرکت ارائه دهد، گفت: یکی از اهدافی است که مخاطبان سازمان با استفاده از آن به آن دست پیدا می کنند. خدمات تارا . . این در مورد افزایش تجربه است. “این برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: در حال تلاش برای توسعه گیرنده های تارا در زمینه ها و دسته های مختلف هستیم تا نیازها و نیازهای خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان، معاون فناوری مجموعه در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در تمامی خدمات دیجیتال و اهمیت دوگانه در خدمات مالی گفت:

او گفت: «سادگی و امنیت دو ویژگی بارز تارا هستند. پرداخت از طریق تارا به صورت آفلاین نیز امکان پذیر است و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده در این برنامه میکروسرویس هایی است که بعدا به راحتی قابل توسعه و توسعه با استفاده از فناوری های مختلف و زبان های مختلف است.

در پایان این نشست مدیریت تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا دارای قابلیت بازگشت نقدی ۳ درصدی در هر خرید برای تمامی پذیرندگان تارا است که به کاربران تخفیف دائمی قابل توجهی می دهد. همچنین پشتیبانی تارا با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

کنفرانس رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی با حضور نمایندگان رسانه های گروهی و سایر حاضران و مهمانان برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا