اقتصادی

تاثیر محدودیت اینترنت و فیلترینگ بر مراودات تجاری خارجی

شبکه/خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز بر حل مسائل بانکی و ارزی برای بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق تاکید کرد و گفت: در بازار این کشور بیشتر حضور داشته باشید.

شهلا عموری در گفت وگو با شبکه، گفت: برای افزایش حجم مبادلات تجاری با کشورهای همسایه به ویژه عراق، تسهیل در روند تجارت ضروری است و در این زمینه باید از روش های نوین در دیپلماسی اقتصادی استفاده کنیم.

وی بر حل مسائل بانکی و ارزی برای بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق تاکید کرد و گفت: مهمترین مانع بین تجار دو کشور حل هر چه سریعتر مسائل مالی و بانکی است. ممکن است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: علاوه بر این، کاهش محدودیت های اینترنتی می تواند به بهبود روابط تجاری و ارتقای سطح این روابط برای حضور بیشتر در بازار کشور کمک کند.

عموری ادامه داد: محدودیت‌ها و فیلترینگ اینترنت بر تجارت با شرکت‌های خارجی تأثیر منفی می‌گذارد و به تعبیری این یک مانع جدید بر سر راه تجارت امروز شرکت‌های خارجی است و باید به سرعت به آن رسیدگی شود. این موضوع نیز باید تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد: شناخت فعالان بخش خصوصی دو کشور از توانمندی های صنعتی و اقتصادی چشم اندازی است که می تواند اهداف مورد نظر دو کشور را در بحث ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی محقق کند.

اتاق بازرگانی آواز برنامه خوبی برای احیای تجارت پررونق با عراق دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا