تأکید معاون وزیر نفت بر انتقال پایدار گاز طبیعی در فصل سرد

تأکید معاون وزیر نفت بر انتقال پایدار گاز طبیعی در فصل سرد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: “به ویژه در فصل سرما امسال ، انتقال گاز و رساندن آن به نقاط مصرف در نقاط مختلف کشور از وظایف اصلی مجتمع انتقال گاز است.”

به گزارش شبکه ، مجید چگنی از طریق ویدئو کنفرانس در دیدار با مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران و هیئت مدیره و مدیران 10 حوزه عملیاتی آن گفت: شادی خدا.

وی گفت: “با توجه به اینکه 70 درصد از دارایی های شرکت گاز دولتی ایران متعلق به شرکت انتقال گاز است ، ما باید به همه دوستان خود که اهمیت این شرکت را نشان می دهند کمک کنیم تا اطلاعات به روز را پیش ببرند.” و به دلیل مهارتها و باورهای جدید ، حتی اگر مشکلی وجود داشته باشد ، ما می توانیم با هم اندیشی و ارائه راه حل مناسب بر مشکل فائق آییم.

معاون وزیر نفت و گاز پس از بررسی این گزارش گفت: “به خواست خدا ، با همکاری و همدلی متقابل ، می توانیم انتقال و تأمین گاز کشور را در آینده ثابت نگه داریم. برای مشکلاتی که ممکن است در کوتاه ترین زمان ممکن بوجود آید ، آماده شوید. زمان “انجامش بده” بیایید مشکل را حل کنیم و به طور کامل به مردم خدمت کنیم.

در ابتدای جلسه ، مهدی جمشیدی دانا ، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ، مدیر بخش خود را معرفی کرد و گزارشی از عملکرد و آماده سازی شرکت برای زمستان موفق ارائه کرد.

بر اساس این گزارش ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران سیاست ها و دستورالعمل های جدید این سازمان را از اولین روز کاری تا یکشنبه بعد در جلسات با ستادهای مختلف و شرکت های تابعه مستقل ترسیم کرد.

تأمین انرژی پاک به مردم امنیت ملی است.

چگنی همچنین امروز (چهارشنبه ، 7 آنلاین) در مراسم تجلیل از رزمندگان و جانبازان ایثار و مقاومت در صنعت گاز در تالار شهید رجایی سخنرانی کرد. اسلام ملی روشن است.

وی ادامه داد: “توضیح حوزه دفاع از آب مقدس و نگه داشتن چراغ های شهدا ، رزمندگان و شهدا در خط مقدم حقیقت و حقیقت ، و انتقال آنها به نسل های آینده ، یکی از مهمترین وظایف ما بود. آنها می دانند که برای این کشور چه کسانی هستند. »آنها تلاش کردند و جان خود را فدا کردند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت حمایت مردم از دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و ابتکار و خلاقیت نسل جوان در آن زمان تأثیر بسزایی در پیروزی اسلام بر جبهه های مشرکان داشت. ما به دنبال وحدت ، همدلی و تقویت در سطح جامعه هستیم و به کسانی که وظیفه اصلی آنها تلاش مضاعف و توکل بر خدا است ، خدمت می کنیم.

گاز طبیعی در حال حاضر بیش از 70 درصد انرژی کشور را تأمین می کند. » این چیز کوچکی نیست. وقتی سیستم ناپایدار است ، یک وقفه در سرویس تلقی می شود که باعث می شود دشمن به ما و سیستم مقدس ما حمله کند. بنابراین ، ما باید هوشیار و کوشا باشیم تا از شرارت و حملات دشمن جلوگیری کنیم.

وی در پایان گفت دفاع از کشور منبع انرژی پاک برای مردم است. با توجه به تعادل گاز ، همه ما باید امنیت پایدار انرژی را تضمین کنیم و به مردم کمک کنیم بدون نگرانی از این نعمت به آرامش برسند. ” فواید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا