بهترین تفریحات دبی در بهار

جاهای دیدنی دبی در بهار شبیه داستان های خیالی است که با نسیمی ملایم و رنگ هایی که زیر نور خورشید می درخشند دنیای جدیدی را پیش رویتان باز می کند. هوای خنک و دلنشین بهاری دبی دقیقاً همان چیزی است که شما را به سمت این شهر مجلل می کشاند. اگر به دبی می آیید آماده باشید تا از ترکیب جادویی مدرنیته و سنت هیجان و آرامش لذت ببرید.

در این مقاله با هم به سراغ بهترین تفریحات دبی در بهار می رویم تا اگر به این شهر لوکس و رنگارنگ سفر کردید بتوانید تجربه ای متفاوت و به یادماندنی داشته باشید.

قدم زدن در باغ معجزه دبی : جادوی رنگ ها در قلب کویر

باغ معجزه دبی یا همان Dubai Miracle Garden مثل یک بهشت زمینی است که در دل کویر سر برآورده. این باغ با بیش از ۱۵۰ میلیون گل در انواع طرح ها و رنگ ها یکی از بزرگ ترین و پرطرفدارترین جاذبه های بهاری دبی است. وقتی پا به این باغ می گذارید عطر و بوی گل ها و رنگارنگی فوق العاده آن ها شما را به دنیای دیگری می برد.

مهم نیست که به عکاسی علاقه دارید یا نه؛ اینجا هر گوشه اش تبدیل به لوکیشنی فوق العاده برای ثبت لحظات خاص شما خواهد شد. مجسمه های گل پوش شده و طاق های رنگین کمانی ازجمله جلوه های زیبا و بی نظیر این باغ هستند که تجربه قدم زدن در آن ها بی نهایت لذت بخش است.

نکات کاربردی برای بازدید از باغ معجزه

  • صبح زود بروید تا هم از ازدحام جمعیت و هم گرمای ظهر دور باشید.
  • به خاطر داشته باشید که به همراه داشتن کرم ضدآفتاب عینک آفتابی و کلاه کاملاً ضروری است.
  • با وجود تابلوهای متعدد برای راهنمایی بهتر است نقشه باغ را از ابتدای ورود بردارید تا برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

تماشای دبی از چرخ و فلک عین دبی : تجربه ای متفاوت

اگر به دنبال تجربه ای متفاوت و بی نظیر از دبی هستید پیشنهاد می کنم حتماً سوار چرخ و فلک عین دبی شوید. این چرخ و فلک بزرگ که بلندترین چرخ و فلک جهان به شمار می رود شما را به ارتفاعی بالا می برد تا بتوانید نمایی پانوراما از شهر دبی و حتی جزایر مصنوعی پیرامون آن را ببینید.

تجربه ای که از بالای این چرخ و فلک دارید ترکیبی از حس آرامش و هیجان است. تماشای غروب آفتاب از این ارتفاع با آنچه احتمالا در یوتیوب دیده اید متفاوت است و انگار که دبی در دستان شماست و همه آن زیبایی های شهری از بالای این سازه با شکوه به خوبی دیده می شود.

توصیه های مفید برای استفاده از چرخ و فلک عین دبی

  • بلیت هایتان را از قبل رزرو کنید تا در صف های طولانی گرفتار نشوید.
  • هنگام غروب زمان مناسبی است که از این چرخ و فلک دیدن کنید تا ترکیب نورهای شهر و غروب خورشید را تجربه کنید.
  • اگر از ارتفاع می ترسید بهتر است در صندلی های داخلی بنشینید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

هیجان سافاری در کویر دبی : بازگشت به سنت های عربی

سافاری در کویر دبی یکی از تجربیات اصیل و جذاب این شهر است که شما را به دل سنت ها و فرهنگ بادیه نشینان عربی می برد. این تورها شما را با ماشین های ۴چرخ به تپه های شنی می برند و در آنجا با سرعت و هیجان بی نظیری در دل شن ها می تازید. شب های کویر با آسمان پرستاره و سکوت بیابان لحظاتی خاص و پر از آرامش را به شما هدیه می دهد.

بعد از غروب آفتاب به کمپ های سنتی می روید و با غذاهای عربی موسیقی محلی و رقص های سنتی به جشن و پایکوبی می پردازید. این تجربه هیجان انگیز مخصوصاً اگر همراه دوستان و خانواده باشید می تواند یکی از خاطره انگیزترین لحظات سفر شما باشد.

نکات کاربردی برای تور سافاری کویری

  • لباس راحت و خنک بپوشید و آب به همراه داشته باشید زیرا هوا در طول روز به شدت گرم می شود.
  • حتماً کلاه عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب به همراه داشته باشید.
  • قبل از انتخاب تور از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید و پیشنهاد می کنم که تورهایی با راننده های حرفه ای و با تجربه انتخاب کنید.

نتیجه گیری : دبی بهاری سفری متفاوت و جذاب

بهار دبی فرصتی عالی برای تجربه متفاوت ترین جاذبه هاست. از آرامش در باغ معجزه و هیجان در کویر دبی گرفته تا تماشای شهر از چرخ و فلک عین دبی هر لحظه این سفر پر از ماجراجویی و زیبایی خواهد بود. پس اگر قصد دارید که در این فصل به دبی سفر کنید مطمئن باشید که با تجربه هایی شگفت انگیز و پر از رنگ و هیجان روبه رو خواهید شد.

پرسش های متداول

آیا برای کودکان هم سافاری در کویر دبی مناسب است؟

بله بیشتر تورهای سافاری برنامه های مخصوص خانواده ها و کودکان نیز دارند. ولی بهتر است که قبل از رزرو در مورد شرایط تور برای کودکان استعلام بگیرید.

بهترین زمان بازدید از باغ معجزه دبی چه وقتی است؟

بهترین زمان بازدید از باغ معجزه صبح های زود یا عصر هنگام است که هوا خنک تر و شرایط نوری برای عکاسی بهتر است.

آیا برای ورود به برج العرب نیازی به رزرو قبلی هست؟

بله برای ورود به برج العرب نیاز به رزرو قبلی دارید. بیشتر رستوران ها و بخش های عمومی هتل تنها با رزرو قبلی قابل دسترسی هستند.

دکمه بازگشت به بالا