برترین های کسب و کار

بهترین برند برای دستمال کاغذی کدام است؟

بهترین برند برای دستمال کاغذی کدام است؟

خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد افزایش فعالیت شرکت‌های حوله کاغذی بوده‌ایم و با داغ شدن بازار در این حوزه شاهد رقابت‌های جالبی در این زمینه بوده‌ایم.

خرید بهترین محصول دستمال کاغذی همیشه دغدغه بسیاری از افراد بوده است. با وجود سر و صدای زیاد در مورد دستمال کاغذی، اما مردم هنوز تمایلی به خرید ندارند. و اغلب مارک های استفاده شده قبلی را با مارک های اخیراً خریداری شده مقایسه کنید. در این مقاله به همه عواملی می پردازیم که باعث می شود یک برند به برند بهتری از دستمال کاغذی نسبت به دیگری تبدیل شود. پس ما را تا انتها دنبال کنید تا در مورد آن بیشتر بدانید.

بهترین مارک دستمال کاغذی ایرانی چیست؟

خوشبختانه در سال های اخیر شاهد افزایش فعالیت شرکت های حوله سازی بوده ایم و با توجه به گرمای بازار در این حوزه شاهد رقابت جالبی در این صنعت بوده ایم. با توجه به اینکه چند سالی است که ویروس مخوف کرونا وارد کشورمان شده است، اهمیت استفاده از دستمال کاغذی بیش از هر زمان دیگری برجسته شده است. ناگفته نماند که بسیاری از شرکت ها در سال های اخیر شروع به تولید برند خود کرده اند و امروزه به یکی از بزرگترین شرکت ها در این صنعت تبدیل شده اند.

برندهای معروف دستمال کاغذی عبارتند از:

دستمال کاغذی زرد

یک دستمال کاغذی گرد

دستمال کاغذی گلریز

کاغذ ابریشم پاپایا

نامه نانسی

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی انتخاب آسانی است

در زیر به معرفی هر یک از این برندها می پردازیم تا انتخاب و مقایسه را برای شما آسانتر کنیم.

کاغذ زعفرانی

همانطور که می دانید برند گلرنگ با چندین دهه فعالیت در زمینه دستمال کاغذی و محصولات بهداشتی به یکی از برندهای شناخته شده تبدیل شده است. اگرچه این برند یکی از قدیمی ترین هاست، اما همواره به دنبال حرکت رو به جلو با نیازهای مردم و در نظر گرفتن نیازسنجی های دقیق و به روز بوده است.

امروزه برند «گلرنگ» دستمال کاغذی 100، 200 و 300 تکه را برای رفع نیاز هر خانوار تولید می کند. این دستمال کاغذی در طرحی بسیار جذاب و رنگارنگ موجود می باشد. جدا از بحث زیبایی دور، دستمال کاغذی نرمی منحصر به فردی دارد و می توانید تفاوت بین یک برند و برند دیگر را تشخیص دهید.

قهوه ای، دستمال کاغذی آشپزخانه، رول دستمال توالت و غیره. و خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه کرد.

دستمال کاغذی سافتلان

برند سافتلن با شعار نرم ترین دستمال کاغذی وارد بازار شد و کم کم با نمایش کیفیت خوب خود به انتخاب اول خانواده تبدیل شد. برند Softlens در زمینه دستمال کاغذی و دستمال توالت کنسرو شده بسیار خوب عمل کرده است زیرا با برگ های بسیار نرم و لطیف باعث تحریک پوست نمی شود و جذب آب بالای آن مشخص است.

دستمال توالت نرم 4 لایه است و این نسخه آن را با حجم بسیار خوب برای جذب آب به انتخاب خوبی تبدیل کرده است. این دستمال توالت خواص بسیار خوبی دارد و مجموع تمام این خواص مثبت آن را به انتخاب اول در زمینه بهترین دستمال توالت بازار تبدیل کرده است.

دستمال کاغذی گلریز

آیا می دانستید که برند گلریج یکی از قدیمی ترین برندهای پارچه در ایران است ابتدا گلریج با ارائه جوایز مختلف و جذاب همه را به خرید تشویق کرد در چند سال گذشته این برند سعی کرده کیفیت خوب خود را در محصولات جدید تکرار کند، بنابراین گلریج اولین و آخرین انتخاب برای بسیاری از مردم هنگام خرید دستمال کاغذی.

دستمال کاغذی پاپایا

برند پاپیا ابتدا با عرضه دستمال توالت باکیفیت جایگاه خود را در بازار پیدا کرد و کم کم شروع به تولید کاغذ مقوایی کرد. برند پاپایا از آن دسته برندهایی است که با وجود جدید بودن در این زمینه، به خوبی با رقبای قدیمی خود رقابت می کند و نام خود را در کنار آنها قرار داده است. این برند به خوبی از کیفیت خوب محصولات کاغذی آگاه است و در محصولات خود به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

دستمال کاغذی ساخت شرکت پاپیا در شرایط کاملا بهداشتی ساخته شده و تمامی مراحل اجرا با استفاده از دستگاه های کارخانه ای و استریل انجام می شود. این شرکت به غیر از ساخت دستمال کاغذی اقدام به ساخت انواع نوار بهداشتی با اندازه ها و شکل های مختلف کرده است. از جمله این محصولات می توان به دستمال توالت، رول کاغذی، رول کاغذی، کاغذ چند لایه، 150 برگ و 200 برگ و … اشاره کرد. تمامی محصولات ذکر شده مانند سایر نوارهای بهداشتی ساخت شرکت پاپیا در استریل ترین شرایط تولید و به فروش می رسد.

نانسی

حالا نوبت نانسی برند است. نانسی چند سال پیش کسب و کار دستمال توالت خود را راه اندازی کرد و با شعار 30 درصد جذابیت بیشتر شروع به جذب مشتری کرد. اولین چیزی که در استفاده از این دستمال کاغذی بسیار به چشم می آید ورقه های سبک و سنگین این دستمال کاغذی است که نانسی را به بهترین برند دستمال کاغذی تبدیل می کند. محتوای فیبر دستمال نانسی 100% پنبه است و پس از یک بار استفاده نرمی باورنکردنی آن را احساس خواهید کرد.

نانسی با ارائه یک بسته 12 تایی مقرون به صرفه به شما کمک می کند تا دستمال کاغذی با کیفیت بالا را با قیمت پایین تری تهیه کنید.

دستمال سفره

دستمال کاغذی تنو یکی از محبوب ترین محصولات در بین خانواده های ایرانی است زیرا جنس آن بسیار نرم است و دو لایه آن امکان استفاده از آن را در شرایط مختلف برای پاکسازی انواع آلودگی ها فراهم می کند. همچنین در تولید این دستمال کاغذی از مواد مرغوب استفاده شده است و برای افرادی که پوست حساسی دارند انتخاب مناسبی به حساب می آید زیرا ایجاد حساسیت نخواهد کرد.

دستمال کاغذی انتخاب آسانی است

EasyPeak با ارائه تمیزترین دستمال توالت نامی برای خود دست و پا کرد. بعدها به آرامی دستمال ها را روی میز رد کرد و این کیفیت خوب را به همه نشان داد و حالا یکی از بهترین هاست.

بهترین برند دستمال کاغذی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به طور کلی، برای اینکه یک برند بهترین برند برای دستمال کاغذی باشد، باید ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد زیادی داشته باشد. چیزهایی مانند:

ظرفیت جذب بالایی دارد

پاره نشدن به آسانی برگ های دستمال کاغذی

زیبایی طرح و الگوی به کار رفته روی دستمال کاغذی

عطر برگ های دستمال کاغذی

در تماس با آب گرد و غبار نمی گیرد

از مواد سفید کننده دستمال کاغذی (کلر) استفاده نکنید زیرا این ماده باعث ایجاد سرطان در انسان می شود.

قیمت مناسب

عطر بیشتر. زیرا دمای بین دو رسوب به راحتی جدا می شود.

تعداد لایه ها باید صاف باشد و به پوست دست آسیب نرساند

و بعد…

بهترین برندهای دستمال کاغذی موجود در بازار کدامند؟

قیمت محصولات پالپ مانند سایر محصولات افزایش یافته است اما این افزایش قیمت نباید مانع از خرید محصولات باکیفیت شود زیرا استفاده از دستمال کاغذی بی کیفیت باعث بیماری های پوستی می شود.

قیمت دستمال توالت، کاغذ معمولی، کاغذ جیبی و کاغذ آشپزخانه متفاوت است و تفاوت این قیمت علاوه بر موارد ذکر شده ممکن است به الگو بودن یا نبودن کاغذ مربوط باشد. توصیه ما این است که به برندهای معروفی که محصولات خود را با بسته بندی تمیز می فروشند، اعتماد کنید، حتی اگر قیمت محصولاتشان از برندهای دیگر بالاتر باشد.

از کجا بخریم؟

برای خرید عمده رول دستمال کاغذی میتوانید به باباسلمان مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا