برترین های کسب و کارعمومی

بلاک شدن در آزمون تافل

بسته به نوع آزمون تافل، داوطلبان نمرات خود را در بازه زمانی مشخص و معمولاً بدون تاخیر دریافت می کنند. زمان در اینجا نقش بسیار مهمی دارد. به خصوص برای کسانی که وارد دانشگاه می شوند که زمان پذیرش آنها محدود است. با این حال، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که داوطلب به دلایل خاصی نمره تافل را به موقع دریافت نکند. یکی از این موارد برای تافل به تاخیر افتاد. این وضعیت به این معنی است که نمرات شما تحت بررسی اداری است.

دلایل شرکت در تافل

دلایل مختلفی برای بررسی اداری ممکن است وجود داشته باشد. یکی از رایج‌ترین دلایلی که امتیازها برای بررسی اجرا می‌شوند، مشکلات در تأیید اعتبار آزمون است. این مشکل زمانی رخ می دهد که نام، تاریخ تولد یا سایر اطلاعات شخصی موجود در برنامه آزمون با اطلاعات شخصی موجود در کارت شناسایی ارائه شده در مرکز آزمون مطابقت نداشته باشد.

یکی دیگر از دلایل رایج برای بررسی اداری مشکلات پرداخت هزینه امتحان است. گاهی اوقات ممکن است شرکت یا بانک کارت اعتباری پرداخت را رد کند یا ممکن است در اطلاعات پرداخت اشتباهاتی رخ دهد.

سومین دلیل تا حدودی رایج مربوط به تقلب ادعایی توسط مدیریت مرکز آزمون است. خوشبختانه این رایج ترین دلیل از سه دلیل اصلی پایبندی به آزمون تافل است. از آنجایی که تقلب ادعا شده در مرکز آزمون در روز آزمون انجام می شود، لازم نیست در هنگام دریافت بازبینی اداری نگران این مشکل جدی اما نادر باشید. اگر ETS فکر می کند که شما فراموش کرده اید، در طول فرآیند به شما اطلاع می دهد.

همچنین اگر در حین امتحان صداهای غیرعادی بشنوید یا فردی در قسمت اسپیکینگ صحبت کند، شانس شما برای قبولی در امتحان افزایش می یابد. همچنین، چیدمان های غیر متعارف خارج از مانیتور آزمون ممکن است منجر به عقب ماندن امتیاز شما شود

اطلاعاتی در مورد تافل انجام شده

چگونه بفهمم که نمرات من تحت بررسی اداری است؟

اگر نمرات شما در معرض بررسی اداری باشد، ETS با شما تماس خواهد گرفت. به طور کلی، این نوع اعلان‌های دیرهنگام کلاس از طریق ایمیل ارسال می‌شوند. تماس های تلفنی یا نامه های فیزیکی از طریق پست ارسال نمی شود. متأسفانه، ارسال ایمیل ممکن است باعث شود که اخطار بررسی اداری به طور تصادفی در پوشه هرزنامه قرار گیرد و به دست شما نرسد.

اگر در صندوق ورودی خود ایمیل نگهداری تافل یا بررسی اداری نمی بینید، اما تاخیر قابل توجهی در دریافت نمرات وجود دارد، این احتمال را در نظر بگیرید که نمره شما تحت بررسی اداری است.

در مورد آزمون تافل

آزمون تافل (TOEFL) که به معنای تست زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی است، یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که توسط سازمان ETS در بیش از 150 کشور جهان برگزار می شود. آزمون تافل برای اولین بار در سال 1964 برگزار شد.

هر ساله افراد زیادی در سراسر جهان برای اهداف مختلف به ویژه برای برنامه های تحصیلی برای کسب مزایای داشتن مدرک تافل در این آزمون شرکت می کنند. گواهینامه آزمون تافل در بیش از 11 هزار دانشگاه در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است، بنابراین این آزمون یکی از معتبرترین آزمون های جهان است و تقریباً در تمام کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است.

داوطلبان ممکن است برای اهداف دیگری مانند تحصیل در خارج از کشور، اخذ ویزا یا مهاجرت در آزمون تافل شرکت کنند و باید بدانند که نمره تافل چقدر باید باشد و می توانند در مورد آن با کارشناسان صحبت کنند.

در آزمون تافل و جی آر ای جزئی شرکت کنید

انواع آزمون تافل عبارتند از:

 TOEFL IBT

آزمون تافل IBT به صورت آنلاین و در مکان های تعیین شده توسط ETS انجام می شود.

تافل iBT نسخه خانگی (نسخه خانگی)

TOEFL Home Edition نسخه دیگری از تافل آنلاین (IBT) است، اما این آزمون در خانه و تحت نظارت یک ناظر برگزار می شود. این آزمایش از سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم انجام خودآزمایی انجام می شود.

نامه یا اسکریپت آزمون تافل یا تافل PBT

آزمون تافل PBT به صورت کتبی و کاغذی در مرکز آزمون برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا