اقتصادی

بستر مناسب برای توسعه مراودات بین ایران و ارمنستان وجود دارد

شبکه/ کرمان نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، تعاملات اقتصادی و تجاری ایران و ارمنستان در شرایط فعلی رو به کاهش است و گفت:

شهباز حسن پور در دیدار با سفیر ارمنستان با اشاره به اشتراکات تاریخی دو کشور گفت:

وی در این خصوص گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان همواره مبتنی بر نیازهای ویژه و تعامل دو کشور همسایه بوده است و توسعه و توسعه جهانی نتوانست مانع توسعه روابط دوجانبه شود. کشورها.”

نماینده شورای اسلامی شهر سیرجان و بردسیر با اشاره به موقعیت اقلیمی ویژه استان کرمان گفت: طبیعت چهارفصل استان کرمان با وجود معادن متنوع این استان، علاوه بر محصولات کشاورزی بی نظیر، سرمایه گذاری و تعامل با سایر کشورها به ویژه ارمنستان را نیز به همراه دارد.

وی با اشاره به وجود معادن فراوان مس و فولاد در منطقه تاکید کرد: استان کرمان آمادگی همکاری در جهت ارتقای ارتباط صادرات و واردات جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان را دارد.

حسن پور بیگلری با اشاره به ظرفیت بالای تولیدی کشور در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: با وجود چهار فرودگاه این ایالت، ۸۰ درصد پسته ایران در کنار سایر محصولات معدنی و صنعتی بستر مناسبی برای تقویت روابط دو کشور است. توسط جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان.

حسن پور بیگلری با استقبال از رابطه خواهرخواندگی یک شهر ارمنی با شهری در استان کرمان گفت: رابطه.”

نایب رئیس کمیته اقتصادی، گسترش روابط تجاری و اقتصادی را فصل جدیدی برای ارتقای سطح روابط دوجانبه دانست و تصریح کرد: افزایش روابط اقتصادی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا