اقتصادی

برکت خود خوانده انقلاب به دنبال حضور در دولت آینده 

با این حال ، تقریباً هر مدیر ارشد در سازمان می داند که این اعتراض به دلیل انحصار تصمیم بوده است ، و ادعاهای مظفری درباره تصمیمات شخصی و نامنظم مورد اعتراض همه مدیران دولتی و غیردولتی قرار گرفته است.

اوج این انحصار یک سری تغییرات در معاون سرمایه گذاری و اقتصاد کیش بود. باورنکردنی است ، اما آقای مظفری در دوران تصدی خود چهار بار نماینده اقتصادی و سرمایه گذاری کیش را تغییر داد و باعث سردرگمی سرمایه گذاران شد.

جزیره کیش به راحتی دوره طلایی خود را برای جذب سرمایه گذاران از دست داد زیرا مظفری دائماً معاون سرمایه گذاری خود را تغییر می داد و مردم و برنامه ها به طور مداوم در حال تغییر بودند.

البته این مصاحبه ها اغلب در دوره های خاص مانند انتخابات انجام می شود. آقای مظفری احتمالاً می خواهد دولت جدید او را به خاطر این مصاحبه تند به یاد بیاورد. اما او کیش مظفری را بخاطر اقداماتش به خاطر آورد. اجرایی که کیشوندانی ها به هیچ وجه آن را نمی پذیرند.

آنچه وی در مصاحبه با دولت روحانی گفت بیشتر تلاشی برای پوشاندن همان رفتار بود. دکتر صحبت کردن در مورد گوش دادن و فایل های صوتی. مظفری بهتر است در مورد توقف پروژه در زمان تصدی خود صحبت کند.

دکتر موکا پاریس که روزگاری خود را نعمت انقلاب می نامید ، بدون در نظر گرفتن منافع رژیم ، بار دیگر مردم را در آستانه انتخابات دلسرد می کند.

بدون شک ، این یک بازی سیاسی مطابقت با انتخابات است تا مردم اشتباهاتی را که در کیش مرتکب شده اند فراموش کنند و به نظر می رسد تغییرات آنها به دلیل مخالفت با دستورات مافوق آنها بوده و مربوط به عملکرد آنها است. عدم برنامه ریزی برای مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش توانایی افزایش سطح سرمایه گذاری در جزیره کیش را ندارد.

ما به یاد نداریم که وقتی کیش خود را برکت انقلاب خواند ، چطور همین وضع به وی تحمیل شد و چگونه رسانه های غربی حمله به رژیم را در دستور کار خود قرار دادند. پس از چهار ماه سکوت ، مظفری دوباره مطبوعات را از طریق آب تبلیغ کرد تا روحیه ایران را تاریک کند.

این یک ترفند جالب برای مدیر است که چهار ماه سکوت اختیار کند ، اجازه می دهد شهروندان کیش آنچه را که در جزیره در طول دولت او اتفاق افتاده است به یاد بیاورند ، در وسط یک دوره انتخابات از هیچ جا صحبت کنند و سعی کنند دولت های آینده او را به یاد بیاورند . با این مصاحبه سراغ بررسی سوابق وی نروید. سوابق نشان می دهد که یکی از تصمیمات صحیح دولت روحانی تغییر مدیریت منطقه آزاد کیش و جلوگیری از افت بیشتر رونق کیش بوده است.

223233

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا