اقتصادی

برخی بانک ها به دنبال بدبخت کردن بخش تولید هستند/ از عملکرد بانک ها خجالت می کشیم

شبکه/ گلستان معاون هماهنگی اقتصادی گلستان به ارائه تسهیلات 92 میلیون یورویی یکی از بانک های عامل به فرد خاصی پاسخ داد.

علی محمد زنگنه عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه استان گلستان با تاکید بر لزوم تدوین سند آمایش استان گلستان گفت: شما باید مدارک مربوط به آن ایالت را تا پایان سال ثبت کنید. قوه مجریه باید در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای وجود سهام سرمایه گذاری دولتی در استان گلستان افزود: باید زمینه را برای وجود سهام سرمایه گذاری دولتی در استان فراهم کنیم تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم و از سوی دیگر. دست نگه دارید جلسه باید برگزار شود. برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان گلستان، مجوزهای ناشناس باید برای پروژه‌های فرصت سرمایه‌گذاری تهیه و سپس برنامه‌ریزی شود و زمینه‌ای برای همکاری با سرمایه‌گذاران و دولت و فراسرزمینی فراهم شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه معادن و توسعه آنها بسیار حائز اهمیت است، گفت: با توجه به اهمیت بالای معادن، این سرمایه ارزشمند در آینده به راحتی در اختیار سرمایه گذاران قرار نخواهد گرفت، بلکه در کنار معادن، معادن با ارزش را در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد داد. ارزش پایین. تاکید شده است. با یکدیگر.

تعامل دستگاه های اجرایی مشکلات مردم را حل می کند.

زنگنه از مدیران دستگاه های اجرایی خواستار احترام به مشتریان و کوشا بودن در رفع مشکلات مردم است، تصریح کرد: موضوع دیگری که به حل مشکلات مردم کمک می کند، تعامل بین اجرا و مدیریت است. نهادها باید با هم همکاری کنند و نتیجه مشکلات مردم را حل کند.

معاون هماهنگی اقتصادی گلستان همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های داخلی گفت: متاسفانه یکی از بانک ها در سال های اخیر 92 میلیون یورو به یک فرد خاص پرداخت کرده و تولیدکنندگان ما صدها تسهیلات دریافت کرده اند، باید التماس کنم.

سید محمد دهنوی متأسفانه عملکرد برخی بانک ها را در حال بدبختی کردن بخش تولید دانست و افزود: آنها به گونه ای عمل می کنند که باعث شرمساری مردم می شود.

وی گفت: متأسفانه همه تولیدکنندگان و کارخانه های پشت اتاق من از عملکرد بانک برای معرفی به این بانک و دریافت تسهیلات گلایه داشتند اما پرداخت نکردند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا