اقتصادی

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت هواپیما/ تخلفات را گزارش دهید

در پی ادعای افزایش نرخ بلیت هواپیما، کمیسر سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در صورتی که شرکت های هواپیمایی یا ارائه دهندگان بلیت هواپیما، قیمت پروازهای داخلی را بالاتر از حد مجاز مصوب کنند، با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه، اسماعیل حسین زهی، عضو کمیته شهروندان شورای اسلامی، امروز درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما صحبت کرد. نه تنها کرایه قبلی متحمل نشد، بلکه قیمت بلیت را نیز افزایش داد.

وی افزود: در هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما تنها 200 تا 300 هزار تن افزایش داشته است. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی منطقه باید قیمت بلیت را جدی بگیرد و اجازه ندهد شرکت های هواپیمایی به صورت غیرقانونی قیمت ها را افزایش دهند.

محمد محمدی بخش به شبکه گفت: افزایش قیمت بلیت تا سقف قیمت منتشر شده مجاز است و امکان فروش بلیت در قالب مصوب در شرایط مختلف برای شرکت هواپیمایی وجود دارد.

وی افزود: در صورت تجاوز از سقف بالای برچسب قیمت مصوب اخیر، افزایش قیمت غیرقانونی می شود و در صورت تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.

کمیسر سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اگر یک شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی به صورت غیرقانونی بلیت پروازهای داخلی را افزایش دهد، می‌توان گزارشی کاملاً مستند از طریق سامانه تعریف‌شده در سایت سازمان هواپیمایی کشوری ارائه کرد. آنچه را که نیاز دارید انجام دهید. و مشکل گران فروشی بلیط هواپیما از طریق بیانیه و مصاحبه قابل حل نیست و باید گزارش شود.

محمدی بخش تاکید کرد: با هرگونه تخلف در زمینه قیمت بلیت هواپیما به صورت شفاف با شرکت هواپیمایی، بلیت فروش یا چارتر کننده برخورد می شود و مانند سال های گذشته مجوز لغو می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا