با تداوم Quaid 19 چگونه رفتار توریستی تغییر خواهد کرد؟
شیوع طولانی مدت Quaid 19 و گسترش قربانیان در سراسر جهان چه تاثیری بر رفتار توریستی خواهد داشت؟ آیا ترس عمومی باعث مسافرت می شود؟ کدام گروه از فعالان گردشگری موفق به حذف قرنطینه خواهند شد؟
به گزارش شبکه ، سهند اقدایی ، اپراتور تور و فعال گردشگری در مقاله ای به خبرگزاری شبکه پاسخ داد و به تجزیه و تحلیل آینده صنعت مسافرتی پاسخ داد در صورت ادامه ویروس کروناویروس.
وی در گزارش قبلی شبکه ، لزوم راهکارهای مناسب را پیش بینی کرد و سناریوهای احتمالی را برای ادامه Quaid 19 بررسی کرد. وی سه سناریو را تشریح کرد: کنترل بیماری تا سال 1399. پایان بهار که به گفته کارشناسان دیگر امکان پذیر نیست و کنترل بیماری فقط پس از کشف واکسن یا مصونیت گیاهی که احتمال ابتلا به آن بیشتر است. این نماینده 70٪ از جمعیت جهان است. سناریوی دوم تداوم قرنطینه و تعطیلی گسترده تجارت برای ماهها بود که گفته می شود شکست اقتصاد جهانی بوده و منجر به عدم تعادل عمده اجتماعی خواهد شد ، در حالی که دولت ها در این جهت حرکت نمی کنند. سناریوی سوم ، تعادل کار و زندگی بود که طی آن فعالیت اقتصادی احتمالاً با فاصله از سر گرفته شد.
با دانستن سناریوی سوم در آن مقاله ، اپراتور تور ، با ثبت تعداد موارد و قربانیان ، به این نتیجه رسید که روند این روند تا ماهها و حتی دو سال آینده ادامه خواهد داشت. پاییز و زمستان دوباره تشدید می شود ، این بیماری بطور دوره ای در کشورهای مختلف شدت می یابد ، بنابراین در برخی مقاطع و در بعضی از نقاط ، اقدامات قرنطینه هنوز موقت انجام می شود. سرانجام ، با نظارت بر اخبار و تصمیمات دولت ، نتیجه گرفته شده است که سناریوی سوم ، تعادل کار و زندگی ، در حال حاضر منطقی ترین انتخاب در جهان است ، بنابراین تجزیه و تحلیل بیشتر مورد نیاز است و با فرض یک سناریوی سوم توصیه هایی انجام می شود. .
در مرحله بعدی ، به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای شغلی ، باید تا حد ممکن پیش بینی کنیم که ماندگاری طولانی مدت Quaid 19 و قربانیان جهان چه تاثیری در رفتار گردشگران خواهد داشت.
سهند اقدایی در ادامه این یادداشت با عنوان “تغییر رفتار توریستی با ادامه 19 Quaid” نوشت: دولتها به ناچار محدودیت ها را کاهش داده و فعالیت های تولید و خدمات را از سر می گیرند ، اما برنامه مسافت اجتماعی ماهها یا حتی دو سال به طول می انجامد. بنابراین برخی از مشاغل که می توانند برای بسیج مردم در فضاهای پرجمعیت جمع شوند ، محدودیت های بسیاری را برای دولت ها به همراه خواهد داشت و البته بسیاری از افراد از این کار اجتناب می کنند. از این نظر ، رفتار دولتها و مردم در زمینه تولید قطعاً در زمینه سرگرمی و مسافرت متفاوت خواهد بود. تمایل به ایجاد دایره تولید و رفع نیازهای جامعه به دولتها این امکان را می دهد تا خطوط تولید کارخانه را با انجام تعهداتی مانند ضد عفونی کردن فضا و تهیه ماسک و دستکش به کارگران ارتقا دهند ، اما بدون چنین اقداماتی. به عنوان مثال ، وی امیدوار بود که سینماها افتتاح شود و حتی اگر به آنها اجازه یادآوری مردم از ترس از توسعه در یک محیط Quaid 19 در جایی که مراقبت های بهداشتی دائما در حال رشد است ، نمی توانند با خیال راحت و از راه دور بیایند. و نزدیک همدیگر ، برای تفریح بنشینید.
ما در اخبار اخیر بارها شاهد رویکرد مشابه بوده ایم. هفته گذشته برخی از مشاغل در اروپا مرمت شدند. دانمارک اولین کشوری بود که مدارس ابتدایی و مهدکودک ها را شروع کرد تا والدین بتوانند به کار خود برگردند ، اما جلسات با بیش از 10 نفر ، مراسم بزرگ و اجتماعات مهم تا ماه آگوست ممنوع بود.
در مورد صنعت مسافرت ، احتمالاً بخش اعظم این فعالیت تحت تأثیر این ترس عمومی قرار خواهد گرفت. در زمینه گردشگری چهار ستون حمل و نقل ، اسکان ، رستوران و گشت و گذار قسمتهای اصلی سفر است و در هر یک از این ستون ها در اجرای اقدامات درمانی و مسافت اجتماعی مشکلاتی وجود دارد.
در حال حاضر ، رستوران ها و کافه ها در بسیاری از کشورها هنوز بسته نشده اند و باز کردن آنها نیاز به حفظ فاصله اجتماعی دارد. به عنوان مثال ، گفته می شود كه در اتریش ، یكی از كشورهای پیشرو در اروپا كه تجارت در آن آغاز می شود ، رستوران ها و هتل ها به تدریج در اواسط ماه مه افتتاح می شوند. اما صدراعظم اتریش كورتز گفت كه انجام این كار در شرایط امنیتی دشوار خواهد بود.
در بخش حمل و نقل هوایی ، چالش خطوط هوایی این است که بتوانند به مردم اطمینان دهند و آنها را ترغیب کنند تا دوباره پرواز کنند. در روزهای اخیر ، EasyJet که تعداد زیادی پرواز کم هزینه در اروپا انجام می دهد و به دنبال وقوع وقوع Korona ، همه پروازها را به حالت تعلیق در آورده است ، اعلام کرده است که صندلی های وسط هر صف در شروع پروازها خالی خواهند بود. این امر باعث می شود که قوانین انزوای اجتماعی رعایت شود.
امارات با ابتکار دیگری آزمایش سریع 19 را برای مسافران خود انجام داد و آزمایش 10 دقیقه ای خون را بر روی مسافرانی انجام داد که قصد عزیمت دبی به تونس را داشتند.
با توجه به موارد فوق ، این احتمال وجود دارد که با کنار گذاشتن قرنطینه ، چنین فعالیت های گردشگری به موفقیت کمک کند ، که در اصل به گردشگران اطمینان کافی می دهد که می توانند مسافت اجتماعی و سلامتی خود را حفظ کنند. از درصد بالایی اطمینان حاصل کنید.
طبیعتاً در این راستا ، سازمان بهداشت جهانی و سازمان های بین المللی دستورالعمل های بهداشتی تر و هماهنگ تری را در زمینه سفر ارائه می دهند و تمهیداتی را برای جلوگیری از گسترش و دوری از Qovid 19 برای بخش های مختلف صنعت گردشگری تعیین می کنند. در مورد کار اجتماعی توضیح دهید.
31 مارس سازمان بهداشت جهانی (WHO) دستورالعملهای جامع بهداشتی را برای صنعت اقامتی و هتل سازی Quaid 19 منتشر کرده است. در سند 8 صفحه ای آمده است که خطر ابتلا به Quaid 19 به دلیل قرار گرفتن در هتل یا مرکز اسکان بیشتر از این خطر نیست که شخص یک بار به یک مرکز خرید یا دفتر مراجعه کند! در این راهنما مراحل اصلی بخش های مختلف هتل توضیح داده شده است. امکاناتی مانند پذیرش ، رستوران ، قهوه ساز ، تمیز کردن اتاق ، لباسشویی و غیره که هرکدام برای جلوگیری از شیوع این بیماری در بین میهمانان و کارکنان ، اقدامات ویژه ای می خواهند. به عنوان مثال ، هتل ها موظف هستند کیت های بهداشتی لازم از جمله دستکش ، ضد عفونی کننده ، ماسک های یکبار مصرف ، عینک و غیره را تهیه کنند و در صورت ظن مسافر به این بیماری ، آنها را در محل پذیرش نگه دارند و از وی خواسته اند که از آن در مکان های عمومی هتل استفاده کند. از طرف دیگر ، در اطراف رستوران هتل ، میز و صندلی ها باید طوری تنظیم شوند که بیش از 4 مهمان در هر 10 متر مربع بنشینند و فاصله از پشت صندلی تا پشت در دو ردیف نباید از یک متر کمتر باشد. باش
البته کاملاً واضح است که در درجه اول وظیفه دولتهاست كه این دستورالعمل ها را به اصناف مسافرتی مربوطه تحویل دهند ، نظارت بر اجرای آنها و در عین حال اطمینان از طریق تبلیغات به مردم نشان دهند. می توان چندین سفر را با امنیت بهداشتی قابل قبول آغاز کرد.
در حال حاضر ، با این حال ، اپراتورهای تور با توجه به مقیاس کار خود در سرتاسر جهان ، نمی توانند منتظر اقدام هماهنگ و کند دولت باشند. بنابراین با تعامل با زنجیره تأمین آنها ، آنها بهتر قادر به اجرای دستورالعملهای جدید بهداشتی هستند و البته تبلیغات و اطلاعات زیادی در این زمینه نشان داده و روند اعتماد به نفس مسافر را آغاز می کنند.
در مقاله ای در مورد CNN Travel ، کریستوف اندرسن ، استاد دانشکده مهمان نوازی دانشگاه کرنل در نیویورک ، اظهار داشت: مکانهایی را که مسافران به طور مستقیم با آنها در تعامل هستند تغییر دهید و دائماً به آنها نشان دهید که رضایت و اعتماد به نفس کسب می کنند. جان فرینتز ، معاون ارشد ارشد تحلیل مهمان نوازی SRT گفت: “از این پس لازم است اقدامات جدید و مرئی در امکانات گردشگری انجام شود که نظافت و بهداشت زیادی را نشان می دهد.” مشاهده شده »
کریستوف اندرسون همچنین پیش بینی کرده است که مسافران هتل در صورت بروز بحران Quaid 19 نسبت به اقامت در خانه های اجاره ای که برخی سایت ها مانند Airbnb ارائه می دهند ، احساس امنیت خواهند کرد. وی همچنین می گوید با احیای صنعت سفر ، سفرهای تجاری ابتدا شروع می شود و به دنبال آن سفرهای تفریحی داخلی به مقصدهای مجاور و سپس سفرهای خارجی به مقصدهای دور انجام می شود.
اما درک رفتار و نیازهای گردشگران پس از بحران تاج نیاز به نظارت مداوم دارد و این یافته ها توسط اپراتورهای تور با مشاغل چابک و انعطاف پذیر قابل استفاده است.
در اظهارات بعدی ، استراتژی داخلی اپراتورهای تور را مرور خواهیم کرد تا دریابیم که در مواقع ناآرامی و تغییر ، چه راه حل هایی برای آنها بهترین راه حل است.
انتهای پیام
برخی از منابع مفید:
صفحه سازمان جهانگردی جهانی (UNWTO) در مورد Quaid 19
صفحه سفر و جهانگردی سازمان بهداشت جهانی
فصل 19 دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی در مورد هتل ها و اقامتگاه ها
در وب سایت Corona Crisis / Business Insider ، 64 شرکت هواپیمایی بین المللی پروازهای خود را لغو می کنند
مقاله پس از Corona Travel / CNN Travel چگونه به نظر می رسد