اقتصادی

باید خودمان را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی قوی کنیم

نماینده صنف بسیج با بیان اینکه در برجام، رسالت وعده غرب و آمریکا مشخص است، گفت: این دولت ها می خواهند کشور ایران را ریشه کن کنند، پس چگونه می توان از آنها انتظار همکاری داشت. ما باید با اعمال قدرت های درونی و توجه ویژه به همسایگان و ملت های دوست خود را تقویت کنیم. در غیر این صورت همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زانو زدن در مقابل دشمن و بوسیدن پای گرگ خطای نابخشودنی است.

به گزارش شبکه، غلامرضا حسن پور، رئیس اداره صمت اتاق ایران با انتقاد از گزارش رئیس مرکز پژوهش های اقتصاد همسایگی و دیپلماسی اتاق، آن را «انقلابی در بیانیه مرحله دوم» خواند. یکی از فرصت های رهبر معظم انقلاب وجود بازار بزرگ منطقه ای با 15 همسایه و جمعیت 600 میلیونی است، بنابراین رسیدگی به همسایگان باید در اولویت اقتصادی قرار گیرد. سوال اینجاست که بخش خصوصی تا چه اندازه توانسته از این ظرفیت استفاده کند، آیا واقعاً به آن توجه کرده‌ایم یا هنوز در رویای غربی زندگی می‌کنیم.

بسیج رئیس اتحادیه های صنفی، بازاری و فعالان اقتصادی کشور در ادامه گفت: از نظر اقتصاددانان دلسوز.

حسن پور از دولت دهه 90 در بخش اقتصادی انتقاد کرد اما از بخش خصوصی به ویژه تجار به دلیل بی توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب انتقاد کرد.

قاسمی رئیس مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی امروز در جلسه هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران از دولت خواست از توجه به اقتصاد همسایه و بخش خصوصی خودداری کند. با همسایگان خود برخورد کنیم تا بتوانیم توسعه پیدا کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا