اکبری تالار پشتی: قرارداد تضمین خرید، برای هپکو قابل اجراست

اکبری تالار پشتی: قرارداد تضمین خرید، برای هپکو قابل اجراست

شبکه / مرکزی رئیس کمیته معدن صنعتی شورای اسلامی گفت: “ما می توانیم قراردادهای تضمین خرید را بر اساس تولیدات متنوع HEPCO منعقد کنیم.”

عزت الله اکبری ، سوراخ عقب 2 بهمن ، هنگام بازدید از هپکو ، با اشاره به اجرای مدل توسط ایران خودرو دیزل ، گفت: این مدل در مصر است تا در کشور اجرا شود.

“امروز ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و کارمندان هپکو انتظار دارند کارخانه ها تعطیل شوند ، اما دولت به دنبال فضای دیگری است.” با اجرای و اجرای قطعی این مدل ، امضای این قرارداد و تأمین نقدینگی به مدت 5 سال در بانک ، می توانید خط تولید شرکت را تجهیز کرده و بهترین محصولات را پیاده سازی کنید.

اکبری تالار پشتی با تأکید بر اینکه باید صادرات و همچنین تولید داخل را در نظر بگیریم ، افزود: “دانش فنی و نیروی کار امروز یک صلاحیت مهم در کشوری است که بسیاری از شرکتهای کشورهای دیگر از آن برخوردار نیستند. حضور واحدهای دولتی و دولتی با HEPCO قرارداد ندارد.

وی گفت که قطعاً تنظیمات مربوط به امضای قرارداد تضمین خرید Hepco را با حضور مقامات در تهران دنبال خواهد کرد.

به گزارش شبکه ، در این بازدید نمایندگان مردم اراک ، خنداب و کمیجان در شورای اسلام گفتند: در این بازدید و پیگیری برای احیای تولید در HEPCO ، کارگران مسائل مربوط به دستمزد را مطرح نکردند ، اما آنها همیشه سعی در حل مشکلات شرکت داشتند: تسویه بدهی ، کارت ویزیت و امور مالی در گردش است.

دکتر علی اکبر کریمی گفت: پیمانکاران معدن با HEPCO تفاهم نامه امضا کرده اند اما متأسفانه به دلیل کمبود سرمایه در گردش قادر به تأمین مواد اولیه در داخل و خارج از کشور نبوده ایم ، بنابراین مجبور به تلاش برای شارژ مجدد آنها هستیم. با این مجموعه زمین ایستاده ایستاده باشید.

در طی بازدید ، میقانی ، مدیر فنی هپکو گفت: “این شرکت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده است ، اما این شرکت به سرمایه در گردش احتیاج دارد و نیاز به باز کردن قفل سیستم بانکی و صدور کارت های بازرگانی دارد. البته شما می توانید بدون کارت ویزیت کار و واردات مواد کنید.” گفت در کره خرید حروف اول و قطعات وجود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا