استان ها

اوسمار: 4 بازی باقی مانده خیلی حساس است

به روز رسانی

اوسمار: 4 بازی باقی مانده خیلی حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از سه بازی سخت بیرون آمدیم و بازی های در 4 بازی باقی مانده خیلی حساس است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اظهار کرد: به اواخر لیگ می‌رسیم و چهار بازی باقی مانده خیلی حساس است. از سه بازی سخت آمدیم. در برخی دیدارها یار کمتری داشتیم و بازی‌ها‌ برایمان سخت شد‌ اما احساسی بود.

سرمربی پرسپولیس افزود: با وجود تمام حساسیت‌ها و دیدارهای سختی که داشتیم، بازیکنان ما رشد خوبی داشتند و با وفق با شرایط بازی‌های خوبی انجام دادند. فردا هم با هواداری بازی داریم که خیلی خوب بازی می‌کند و در هفت دیدار اخیرش بدون شکست بوده است. بازی با ملوان در شمال کشور خیلی سخت است اما آنها خیلی خوب بودند. فردا بازی خوبی خواهیم داشت زیرا زمین شرایط خوبی دارد و هوادار هم تیم خوبی است که با سیستم‌ها و ترکیب‌های مختلفی بازی می‌کند.

وی درواکنش به اخراج بازیکنان در مسابقات تاکید کرد: نمی‌شود جلوی درگیری بازیکن سر یک توپ در جریان بازی را گرفت. هرچند کارت گرفتن از لحاظ روحی و احساسی به خود بازیکن و نفرات داخل و خارج از زمین یا مربیان فشار می‌آورد اما بچه‌ها روی خودشان کار می‌کنند تا هم رقابتی کار کرده و جنگندگی داشته باشند و هم خودشان را کنترل کنند تا چنین اتفاقاتی نیفتد.

دکمه بازگشت به بالا