برترین های کسب و کارعمومی

انواع پمپ گازوئیل

پمپ گازوئیل وسیله ای بسیار کاربردی است که هر کسی که وسیله نقلیه دارد باید در ماشین خود داشته باشد. زیرا با وجود قیمت پایین بسیار کارآمد است و هر نوع سوختی را می توان با آن پمپاژ کرد. در ادامه به پمپ مکنده دیزل، قیمت و روش های خرید آن می پردازیم. برای خرید پمپ گازوئیل صنعتی با ما همراه باشید.

پمپ آب دیزل چیست؟

این پمپ یکی از انواع خاص پمپ های سوخت به خصوص گازوئیل می باشد. این دستگاه برای پمپاژ گازوئیل و سایر سوخت ها استفاده می شود. بنابراین اگرچه به پمپ دیزل معروف است، اما می توان از آن برای حمل و نقل سوخت هایی مانند بنزین، نفت و … نیز استفاده کرد.

پمپ مکش دیزل بسیار سبک، کوچک، فشرده و قابل حمل است. بنابراین می توانید آن را در صندوق عقب ماشین خود قرار دهید و اگر روزی به آن نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

نکته مهم در مورد پمپ بنزین منبع تغذیه آن است، اگر دستگاه برقی باشد با چه جریانی کار می کند؟ پاسخ زیر را بخوانید.

پمپ ها و کاربرد آنها

منبع انرژی این دستگاه برق است به همین دلیل به آن پمپ دیزل برقی می گویند.

از آنجایی که یکی از کاربردهای پمپ گازوئیل در خودروها [اعم از خودروهای سبک و سنگین] است. بنابراین برای بهبود کارایی، سازنده این محصول به گونه ای طراحی شده است که با باتری خودرو کار کند.

این دستگاه دارای کابل اتصال باتری [باتری به باتری] است که باید به دو پایانه باتری خودرو متصل شود تا دستگاه شروع به کار کند. کار با این پمپ بسیار آسان است.

پمپ های دیزل و انواع آنها

با توجه به آنچه در بالا ذکر کردیم، پمپ دیزل به دو نوع زیر تقسیم می شود: خرید قطعات صنعتی

پمپ بنزین 12 ولت

پمپ مکش دیزل شناور یا شناور 12 ولت.

پمپ گازوئیل شناور 12 ولت

پمپ دیزل 24 ولت

پمپ سوخت دیزل شناور یا شناور 24 ولتی

پمپ دیزل 24 ولت غیر شناور

کیت سوخت دیزل 220 ولت

پمپ بنزین 12 و 24 ولت با باتری ماشین کار می کند. برای این کار دو گیره مسی که به دو قطب مثبت و منفی باتری خودرو متصل است را به دستگاه وصل می کنیم و کافی است دکمه استارت را در حالت استارت قرار دهیم تا پمپ بنزین شروع به کار کند.

مدل دیگر این محصول پمپ بنزین 220 ولتی مجهز به موتور برق پرقدرت با برق شهری با هد فشار بالا و دبی بالا می باشد. در واقع این مدل یک پمپ بنزین سیار است به همین دلیل به آن مخزن سوخت 220 ولتی می گویند.

قیمت پمپ بنزین

با توجه به برند محصول خریداری شده و کشور ساخت آن، قیمت پمپ بنزین متفاوت است.

همچنین پمپ بنزین 12 ولت یا 24 ولت یکی دیگر از عواملی است که در قیمت پمپ بنزین برقی باید در نظر گرفته شود. طبیعتا قیمت پمپ بنزین 220 ولت بسیار بالاتر از مدل های 12 ولت و 24 ولت است.

خرید اینترنتی پمپ دیزل

برای خرید آنلاین پمپ بنزین می توانید مدل و برند مناسب را انتخاب کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین در سایت ایزلینو پرداخت کرده و محصول را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. برای خرید دستگاه از چین با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد پمپ های سوخت دیزل

چند نوع پمپ دیزل داریم؟

دو نوع 12 ولت و 24 ولت وجود دارد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، البته نسخه 220 ولتی نیز موجود است.

منبع تغذیه پمپ مکنده دیزل چیست؟

این دستگاه با باتری ماشین کار می کند. برای این کار، هنگام خرید یک کابل اتصال باتری به باتری روی دستگاه وجود دارد.

آیا پمپ بنزین فقط برای گازوئیل قابل استفاده است؟

خیر، انواع سوخت مانند بنزین و روغن را نیز می توان در این دستگاه ریخت.

دکمه بازگشت به بالا