عمومی

انجام ۴ماموریت پلیسی در استان سمنان/محموله گازوئیل قاچاق کشف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح چهارشنبه در حاشیه نماز عید سعید فطر شهر سمنان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: کشف سوخت گازوئیل، توقیف ایسوزو حاوی تخم مرغ فاقد مجوز، توقیف خودرو با ۱۳۰ میلیون خلافی و کشف تاکسی سرقتی مهمترین این رویدادها هستند.

وی ضمن بیان اینکه بیش از ۴۰۰ لیتر سوخت گازوئیل از داخل مغازه و گاراژ تعویض روغنی در شهر سمنان کشف شد، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف سه تن و ۸۸۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حوزه استحفاظی آرادان خبر داد و ابراز داشت: این محموله از سرخه به مقصد کرج بارگیری شده بود.

موقوفه‌ای از توقیف خودرو وانت با ۱۳۰ میلیون خلافی در حوزه شهرستان شاهرود خبر داد و تصریح کرد: این خودرو دارای تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت زیاد و غیره بوده است.

وی از کشف تاکسی سمند سرقتی پایتخت در شاهرود خبر داد و افزود: با هماهنگی لازم خودرو به مالک تحویل داده شد و تلاش برای دستگیری سارق همچنان ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا