عمومی

انجام فعالیت های دینی ۲۲روحانی مبلغ در زندان‌های آذربایجان‌غربی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام منصور امامی ظهر جمعه در نشست انعقاد قرار داد همکاری برای همکاری روحانیان مبلّغ در زندان‌های آذربایجان‌غربی افزود: این روحانیان در چهار حوزه مهم تبلیغی، فرهنگی، دینی و مشاوره‌ای فعالیت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: توجه به خلاقیت و ترویج مفاهیم دینی با روش‌های نوین تبلیغی متناسب با جامعه هدف زندانیان و خانواده آنان از اقدامات مهم روحانیون فعال در زندان‌ها خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اقامه مستمر نماز جماعت، کلاس‌های آموزش احکام و عقیدتی و تبلیغ و برگزاری مراسم مختلف از دیگر برنامه‌هایی است که روحانیان انجام می‌دهند.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: موضوع تبلیغ و تبیین در دنیای امروز و در بین اقشار مختلف از جمله مهمترین مواردی است که باید مورد توجه نهادهای مختلف قرار گیرد چراکه دنیای غرب در این خصوص سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده و ارزش‌های موردنظر خود را به جوامع مختلف القا می‌کند.

وی گفت: در جنگ غزه نیز می‌بینیم که رژیم آمریکا و احزاب و سناتورهای سیاسی منتسب به صهیونیست و آبشخور فکری و اعتقادی شأن، کمک‌های مالی و تبلیغات رسانه صهیونیست غاصب هستند و همه رسانه‌ها را در این خصوص همراه کرده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا