اقتصادی

امیدواری برای از سرگیری سفر ریلی به ترکیه+جزئیات

مدیرعامل ایران برای راه آهن اسلامی گفت: “امیدوارم سفر ریلی به ترکیه با توجه به مذاکرات و برخی تجارت آزاد در ایران و ترکیه در آینده نزدیک دوباره آغاز شود.”

به گزارش شبکه ، توافق ایران و ترکیه از 16 آگوست سال گذشته است قطار تهران – آنکارا آغاز شده است و هر چهارشنبه مردم قادر به گرفتن بلیط قطار و مسافرت به سراسر کشور بودند. سفر راه آهن تهران – استانبول همچنین پس از مذاکرات دو جانبه آغاز شد ، اما این وقایع به دلیل شیوع ویروس تاج لغو شدند.

در همین راستا ، مانند بسیاری از کشورها ، سفر ریلی ، زمینی و هوایی به ترکیه به حالت تعلیق درآمده است. با این حال گزارش شده است که ترکیه محدودیت های بسیاری را در مورد گردشگرانی که از کشور خود بازدید می کنند ، برداشته می کندروز دوم ژوئن به خصوص در کشورهایی که ویروس کرون کنترل می شود.

سعید رسولی ، مدیر راه آهن ایران به شبکه گفت:

“بنابراین ، ما پروتكل بهداشتی را به طرف دیگر ترکیه ارسال كردیم تا سفر ریلی بین دو كشور آغاز شود و منتظر پاسخی از جانب آنها هستیم.”

“ما در طول گفتگو با یک مقام راه آهن ترکیه ، بارها عنوان کردیم که در طول این سفر ، ما آماده هستیم تا سفر گردشگران از هر دو کشور را برای اجرای کلیه پروتکل های لازم برای جلوگیری و جلوگیری از شیوع ویروس تاج از سر بگیریم.” انجام دادن.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا