اقتصادی

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، فرصت ثبت نام تمامی گروه ها در نهضت ملی مسکن ساعت 12 امشب بسته می شود.

به گزارش شبکه، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سراسری نهضت مسکن به نشانی saman.mrud.ir ساعت 24 امروز 29 اسفندماه 93 برای تمامی گروه ها است، یکی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی به شبکه اعلام کرد که تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است. ساخته شده است. ما این مهلت را تمدید کردیم. .

از آنجایی که سامانه سرعت ثبت نام را کاهش می دهد و در واقع اکثر متقاضیان ثبت نام کرده اند، به نظر نمی رسد امکان تمدید زمان ثبت نام وجود داشته باشد.

ستاد وزارت راه و شهرسازی تاکنون وضعیت سه گانه 95 درصدی متقاضیان را بهبود بخشیده و این افراد به کارتل استانی منتقل شده اند. از ابتدای سال 1401 شرایط اقامت این افراد در اداره کل و شهر جدید به مدت پنج سال برای تصویب نهایی فراهم می شود. این کار در استان ها به سرعت در حال پیشرفت است و با تکمیل آن به بانک معرفی و حساب بانکی افتتاح و به پروژه پیگیری معرفی می شود.

بر اساس آمارهای اخیر بیش از 5.2 میلیون نفر در برنامه اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 447 هزار نفر مرد مجرد 23 تا 45 ساله هستند. همچنین طی دو ماه پس از اعطای شرایط ثبت نام در سامانه ملی طرح نهضت مسکن، بیش از 97 هزار نفر از افراد خوداشتغال اطلاعات را وارد کردند.

بررسی اجمالی نهضت ملی مسکن

پس گزارش دهید قوانین جهش تولید و مسکن نهضت ملی مسکن (نهضت ملی مسکن) مصوب 26 مرداد 1400 یکی از طرح های کلان دولت سیزدهم است. با تلفیق نهضت ملی مسکن و اقدام ملی مسکن، دولت در نظر دارد در مدت چهار سال 4 میلیون واحد بسازد. بانک ها مجبور شدند سالانه 360 میلیارد تن تسهیلات برای رونق تولید و عرضه مسکن اختصاص دهند.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی تا اسفندماه، در مجموع 864 هزار نفر از 534 هزار نفر در فرم اقدام ملی و 330 هزار نفر در نهضت ملی مسکن تکمیل یا آماده اجرا شده اند. 5 مه 2010. گفته می شود در هر دو پروژه تاکنون حدود 40 هزار واحد افتتاح شده است. به گفته وزیر راه و شهرسازی برای 1.5 میلیون واحد زمین تامین شد. همراه با دو طرح حمایتی نهضت ملی مسکن و اقدام ملی تاکنون 5.2 میلیون نفر ثبت نام کرده اند.

در تهران وام در این واحدها 450 میلیون تومان، سایر کلانشهرها 400 میلیون تومان، مراکز مناطق 350 میلیون تومان، سایر مناطق شهری 300 میلیون تومان، روستاها 250 میلیون تومان با حداکثر سود 18 درصد بدون مراجعه است. برآوردهای اخیر حاکی از آن است که قیمت واحد نهضت ملی مسکن برای هر متر مربع 4.7 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا