اقتصادی

الزام بانک‌های خوزستان به سرمایه گذاری در رودخانه کارون

شبکه/ خوزستان معاون استاندار خوزستان در جلسه کمیته هماهنگی بانک های استان بر اعطای تسهیلات به بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی برای خودکفایی استان تاکید کرد.

آقارضا فتوحی امروز ۲۶ آذر اعلام کرد که دکتر. در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با حضور تابان از بانک ها درخواست همکاری و همکاری شد. ایجاد اشتغال، ثروت، افزایش تولید داخلی و کاهش یا کاهش واردات مواد مورد نیاز استان محل استقرار صنعت، خودکفایی استان در منطقه و پرهیز از اتلاف منابع ارزی.

وی در این نشست با اشاره به وحدت رویه ها برای استفاده بهینه از منابع خدادادی موجود در این استان پهناور گفت: یکی از مشکلات اساسی استان ارائه تسهیلات به بخش کشاورزی، واحدهای تولیدی و طیور است. استفاده موثر از میگو در مزارع، باغداری و شیلات به ویژه در شهرستان هندیجان و سایر شهرستان های استان.

فتوحی بر اهمیت گردشگری تاکید کرد و با اشاره به وجود رودخانه زیبای کارون در استان خوزستان که بسیار زیبا و دیدنی است افزود: در این مسیر سرمایه گذاران را جذب کنید تا بتوانیم در زیبایی و طراوت شهر اهواز به ثمر بنشینیم.

به گزارش شبکه، به نقل از پایگاه اطلاعاتی استان خوزستان، گفت: تا آنجا که ممکن است صنایع.

فتوحی از بانک خواسته است تا واردات مواد مورد نیاز استان های دارای صنعت را کاهش یا کاهش دهد تا با همکاری و همکاری لازم برای ایجاد اشتغال، ایجاد ثروت و افزایش تولید داخلی استان ها در این بخش به خودکفایی برسند. ضایع نیست. از منابع فارکس اجتناب کنید.

جانشین استاندار خجستان در پایان به یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه، منابع مورد نیاز شهرک های صنعتی و شرکت های کشاورزی اشاره کرد و گفت: باید برای احیا و راه اندازی بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا