اقتصادی

افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک‌های علم و فناوری

معاون وزیر کار با اعلام اینکه ورود انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروی انسانی ماهر محقق شد، پیوست فناوری را به فعالیت های مجموعه علم و فناوری اضافه کرد.

غلامحسین حسینی در مراسم امضای تفاهم نامه با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان البرز به منظور توسعه آموزش فنی گفت: ماموریت ما آماده سازی افراد برای مشاغل آینده است. این منطقه همکاری ICT ما است.

وی گفت: به همین منظور در قالب همین تفاهم نامه 31 مرکز استانی این حوزه با استفاده از امکانات فنی و حرفه ای کشور با ماموریتی منحصر به فرد ایجاد می شود. آنها خود را در مأموریت پیاده سازی پیوست های فنی می بینند.

حسینی نیا افزود: اجرای این طرح با ارائه آموزش های فنی به تکنسین ها، کارشناسان و افراد ماهر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، این امکان را فراهم می کند تا شاهد ایجاد مشاغل جدید در کشور در این زمینه باشیم.

رئیس موسسه آموزش فنی حرفه ای گفت: ورود انقلاب صنعتی چهارم با کمک نیروی انسانی ماهر محقق شد. و پارک های فناوری.” کرد.

معاون وزیر کار با اشاره به اهمیت توسعه هوش مصنوعی برای دستیابی به بازارهای بیشتر، گفت: کشورهایی که در این زمینه موفق‌تر هستند، می‌توانند پتانسیل رقابتی و فرصت‌های بازار را از آنها سلب کنند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که همچنان به حمایت‌های خود ادامه می‌دهیم. پیشرفت فناوری های پیشرفته و توانایی افراد ماهر و شایسته در زندگی روزمره ما باید به خوبی حذف شود تا بتوان با کمک نیروهای نظامی شاهد رشد صادرات کشور بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا