اقتصادی

افتتاح 400 مرکز جوار کارگاهی در کشور در سال جاری

شبکه/ کرمان مدیر منابع انسانی و پشتیبانی موسسات آموزش فنی و حرفه ای از افتتاح 400 مرکز کارگاهی در سراسر کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه، داوود ناصری امید هفته آینده در مراسم افتتاح منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: یکی از دغدغه های مسئولان و خانواده ها بیکاری است. متاسفانه فرهنگ مستندسازی در سراسر کشور گسترش یافته است.

وی گفت: اگر نرخ بیکاری در کره بالا باشد، فکر می کنم سیستم آموزشی دانشگاه ضعیف است و دانشجویان مهارت های مهندسی لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه حدود 50 درصد از کارآموزان ما فارغ التحصیل دانشگاه هستند، یک نقطه ضعف است، گفت: دانشگاه وقت و هزینه فرزندان ما را صرف می کند و فقط روی موضوعات تئوری تمرکز می کند.

ناصری امید افزود: نگاه به ایجاد مرکز کارگاهی در منطقه قابل تقدیر است و باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کرد. این باعث افزایش مهارت های کارمندان ما می شود.”

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی موسسات آموزش فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: در حالی که مدیران ارشد برای آموزش فنی و حرفه ای ارزش قائل هستند، دولت کمترین توجه را به بحث موسسات آموزش فنی و حرفه ای دارد. علاوه بر این، 11000 مکتب خصوصی به همان مجتمع های فنی و حرفه ای خدمات ارائه می دهند که مراکز دولتی وعده داده اند.

ناصر امید همچنین از افتتاح 400 مرکز کارگاهی در کشور در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا