اقتصادی

از بازار اقلام اساسی خوزستان چه خبر؟

شبکه/کوزستان معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تامین و توزیع کالاهای اساسی مشکلی ندارد و برای بازار کافی است. با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

علی رحم کریمی در گفت و گو با خبرنگار شبکه، اظهار کرد: برای گوشت قرمز قیمت مصوبی وجود ندارد، اما نوسانات قیمت زیاد نیست و قیمت ها در بازار فعلی ثابت است. برنج، شکر و سایر اقلام اساسی کاهش قیمت داشته و زیر قیمت مصوب وارد بازار شده است.

وی افزود: مدتی است که قیمت تخم مرغ افزایش می یابد اما اکنون قیمت ثابت است و قیمت روغن بسته به قیمت مصوب بین 5 تا 10 درصد کاهش یافته است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان درباره قیمت کالاهای اساسی گفت: همچنین پس از آزادسازی یارانه ها، مصرف سرانه سیستمی شده است، بنابراین کاهش قدرت خرید مردم ممکن است بر قیمت ها تأثیر بگذارد، اما به هر حال عرضه مناسب تر است و نهاده ها برای تولیدکنندگان مناسب تر است.

کریمی علت کاهش قیمت برنج خارجی را لغو واردات برنج عنوان کرد.

وی با اشاره به قیمت سایر اقلام اساسی افزود: شکر بسته بندی کیلویی ۲۳ هزار تومان و شکر فله کیلویی ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان است. قیمت مصوب مرغ یک کیلویی 59 هزار تومان است اما نسبت به قیمت مصوب در بازار ارزانتر است و با قیمت 50 تا 58 هزار تومان عرضه می شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تامین و توزیع کالاهای اساسی مشکلی ندارد و برای بازار کافی است. با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا