علمی و پزشکی

ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل

به گزارش شبکه، این شرکت احتمالاً از طریق همکاری با اپراتور T-Mobile این سرویس را در اختیار کاربران قرار خواهد داد، هرچند ممکن است در آینده اپراتورهای دیگری هم با غول ماونتین ویو همکاری کنند.

ارتباط با ماهواره‌؛ قابلیت هیجان‌انگیز گوشی جدید گوگل

به نقل از دیجیاتو، یک منبع آگاه به Android Authority گفته است که گوگل ارتقاهایی را در بخش مودم سری پیکسل ۹ اعمال خواهد کرد که ازجمله به فراهم‌سازی قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای منجر خواهد شد. این قابلیت از طریق مجموعه‌ای از سؤالات از کاربر می‌پرسد که در چه شرایطی قرار دارد. سپس به او کمک می‌کند تا گوشی را به سمت ماهواره نگه دارد و پیام اضطراری خود را بفرستد.

گوگل ظاهراً به‌لطف پشتیبانی از NTN در مودم اگزینوس 5400، پرچمداران آتی خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند. این مودم بخشی از تراشه تنسور G4 خواهد بود که توسط سامسونگ تولید می‌شود. کاربران از طریق این ویژگی تنها می‌توانند پیام متنی ارسال کنند و امکان برقراری تماس صوتی وجود نخواهد داشت. این کار ظاهراً از طریق اپی موسوم به Satellite Gateway انجام می‌گیرد.

۵۸۵÷۸

نشر علمی پزشکی

به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، می‌خواهم با ارائه مطالبی که بر اساس پژوهش‌های روز و رویکردهای معتبر تهیه شده‌اند، به شما در درک بهتر و مدیریت بهتر سلامتی کمک کنم.
دکمه بازگشت به بالا