اقتصادی

اجرای طرح هادی در ۷۰۰ روستای خوزستان

شبکه/خوزستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان از اجرای طرح هادی در ۷۰۰ روستای استان خبر داد.

محمود اکبری فضلی در گفت ‌و گو با شبکه، با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۳ روستای داری سکنه در استان وجود دارد که ۲هزار و ۲۲۸ روستا بالای ۲۰ خانوار و بقیه روستاها زیر ۲۰ خانوار هستند.

وی افزود: از این تعداد طرح‌های هادی ۷۰۰ روستای خوزستان اجرایی شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان گفت: با استفاده از اعتبارات کلی استان شامل ملی و استانی، قیر رایگان، اعتبارات از محل تفاهم‌نامه با شرکت گاز استان و مسئولیت‌های اجتماعی نفت، این طرح‌ها در استان اجرایی شده است.

اکبری فضلی عنوان کرد: در قالب طرح هادی خدمات نوسازی و بهسازی شامل ایجاد زیرساخت، آسفالت، تغییر کاربری زمین و بسیاری خدمات دیگر برای بهتر شدن زندگی مردم در روستا ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌ های حوزه عمران روستایی در چند بخش در حال انجام است که شامل تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای پروژه‌های روستایی از محل تهیه قیر رایگان و بحث واگذاری زمین‌های روستایی و صدور اسناد شهری و روستایی می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان خاطرنشان کرد: در خوزستان حدود ۴ هزار روستا وجود دارد که برای بهبود وضعیت و شرایط بهتر زندگی مردم در این مناطق، اقدامات مختلفی از جمله اجرای طرح هادی در حال انجام است.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

با درود! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که به دنبال تحقیقات دقیق و تحلیل‌های کامل در زمینه اقتصاد است. با دستیابی به اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، تلاش می‌کنم تا به شما مطالب کیفیت بالا را ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا