اقتصادی

اجازه تضییع حقوق گلستان را به برخی در استان مجاور نمی‌دهیم/ آشوراده و خلیج گرگان خط قرمز ماست

شبکه/ گلستان معاون سیاسی امنیتی استانداری وزارت اقتصاد با انتقاد از عملکرد برخی ادارات و نهادها در استان مازندران به‌ویژه شهرستان بشار، گفت: اجازه نمی‌دهیم مسئولان محلی مجاور حقوق مردم مازندران را زیر پا بگذارند. ”

سید محمد دهنوی امروز در جمع خبرنگاران و خبرنگاران استان گلستان با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون خلیج گرگان و جزیره آشوراده گفت: ما نیستیم.

وی گفت: تمامی اقدامات و مداخلات در خلیج گرگان و جزیره آشوراده باید با تایید و هماهنگی شورای عالی تالاب ها و کمیته مشترک راهبری منطقه مازندران و گلستان باشد. مورد تایید این دو کانال

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان تاکید کرد: با وجود این مداخلات غیرقانونی، یکی از دستگاه های شهرستان بهشهر از برخی دستگاه ها در استان گلستان شکایت های زیر را داشته است: منافع محلی در شهرهای نهادی را نادیده بگیرید و چنین اقداماتی را انجام دهید.

دهنوی با اشاره به اینکه قوانین و روش های قانونی را برای رفع مشکلات بین خود تکرار می کنیم، گفت: آینده گردشگری و محیط زیست استان.» گلستان را باید نادیده گرفت.

وی با بیان این مطلب، از همه به رعایت قانون و توجه به مفاد قانون مداخله در دریای خزر و خلیج گرغان خواست: آنها هرگز به خود اجازه نمی دهند که سرنوشت و حقوق دیگران را تحت الشعاع قرار دهند و به آنها اجازه دهند از مسیر تفاهم، دوستی و قانون منحرف شوند، اما این بدان معنا نیست که در برابر حقوق خود زیاده روی کنند یا بی تفاوت باشند.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان همچنین به وجود شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی یا چند زیرمجموعه شستا گلستان اشاره کرد و افزود: مزیت رقابتی محلی.” گلستان.

به گزارش شبکه، استاندار گلستان پیش از این گفته بود که از موضع خود عقب نشینی نمی کنم زیرا مسائل خلیج گرگان و جزیره آشوراده خواسته همه گلستانی ها، مجمع نمایندگان و نمایندگان ولی فقیه استان است. پایین به نفع گلستان در این مسائل.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا