اقتصادی

اتصال آزادراه تهران-شمال به مازندران تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از محدوده بندفت بزرگراه 2 شمال تهران تا پایان امسال خبر داد و گفت: در صورت عبور از این بزرگراه، 4 ساعت دیگر به پل زنگوله مازندران می رسید. ” مسیر.”

خیرالله خادمی در گفت وگو با شبکه، اظهار کرد: امسال تمام تلاش ما برای بهره برداری کامل از باند منطقه 2 در بزرگراه تهران – شمال است و امکان عبور مردم از منطقه 2 از پل چهار بانده زنگوله وجود دارد. برآمدگی

وی افزود: در بازدید اخیرم از منطقه بالغ بر 2100 کارگر، هزار ماشین آلات سنگین و چندین کارگاه فعال در شرایط سخت در این بزرگراه مشغول به کار بودند تا از تکمیل آن تا انتها مطمئن شوند. سال.» پس پیمانکاران و سرمایه گذاران بزرگراه تهران-شمال باید قدردان آن باشند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقلی تصریح کرد: باند بزرگراه تهران – شمال تاکنون حدود 77 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و هفته گذشته با وزیر امور زیربنایی ارمنستان از این دیپلمات دیدن کردم. این پروژه سنگین شگفت انگیز است زیرا به آن پروژه قرن می گویند زیرا مطلقاً به تخصص، نیروی انسانی یا تجهیزات خارجی نیاز ندارد.

خادمی همچنین درباره وضعیت فعلی و زمان آماده شدن باند رفت و برگشت منطقه 2 بزرگراه تهران – شمال اظهار داشت. فعالیت زیاد است چون نمی توان در تونل ها و پل ها کار کرد.

وی گفت: پیشرفت فیزیکی محدوده بزرگراه تهران – شمال با احتساب خطوط رفت و برگشت 57 درصد است و تکمیل آن نیازمند منابع مالی هنگفتی است که تامین آن دشوار است. اما در صورت تامین اعتبار، تکمیل این محدوده از بزرگراه از نظر اداری مشکلی نخواهد داشت و پس از افتتاح باند، عملیات اداری و عمرانی باند رفت و برگشت با سرعت و قوت بیشتری انجام خواهد شد. . ، و سعی می کنیم در اسرع وقت از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا