عمومی

آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آئین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف دادند، بعدازظهر یکشنبه در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم با اعلام اینکه اسرائیل را کشور نمی‌دانیم و یک رژیم اشغالگر است افزود؛ صحبت‌های حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری درخصوص این رژیم جعلی بسیار دقیق و چراغ راه است.

وی با اشاره به اقدامات ورزشکاران مازندرانی در امتناع از رقابت با نمایندگان این رژیم غاصب گفت: اکنون اسرائیل یک رژیم منفور و کودک کش در سطح جهان شناخته می‌شود و ورزشکاران ما نیز همواره در راه عقیده و آرمان‌ها ثابت قدم بوده‌اند.

رجبی در ادامه بیان داشت؛ شاید مدال ورزشکاران فراموش شود اما حرکت‌های جوانمردانه در ورزش ماندگار خواهد بود و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از اقدام ورزشکاران جوانمرد تمجید کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم، آیناز نصیری امیرمحمد نصیر احمدی یاسین ولی زاده و سعید نصیری در تکواندو، رامتین کاکاوند در شطرنج و محمد بخشی در کشتی در این مراسم تجلیل شدند.

دکمه بازگشت به بالا