اقتصادی

آمادگی برای تداوم خدمات آب و فاضلاب در صورت ورود سامانه بارشی

شبکه/کوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آمادگی این شرکت برای ادامه ارائه خدمات آب و فاضلاب در صورت وقوع سامانه موسمی در منطقه خبر داد و گفت: وقوع طوفان های همرفتی در قبایل و مناطق بحرانی در جریان تهاجمات موسمی بسیج شد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با شبکه، با بیان اینکه تمامی نیروهای عملیاتی حوزه آب و فاضلاب در منطقه آماده باش هستند، گفت: در سطح تاسیسات و تصفیه خانه آب شهرستان های استان و اهواز تمهیدات لازم برای وارد شدن دیزل ژنراتورها به مدار در صورت قطع برق، حفاظت و ایمنی کامل تابلوهای برق و … اتخاذ شده است. .

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه این شرکت آمادگی دارد در صورت ورود سامانه موسمی به منطقه بحران در صورت وقوع طوفان به ارائه خدمات آب و فاضلاب ادامه دهد. در سطح محلی بسیج شد.

او توضیح داد: در بخش فاضلاب در شهرهای دارای عملیات فاضلاب از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر و … عملیاتی را برای اطمینان از عبور این سیستم محول کرده ایم و تمامی امکانات و تجهیزات پیمانکاران به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش هستند. زمانی که باید در کنار سایر عوامل برای حل مشکل اقدام کنید.

کرمی نژاد ادامه داد: پمپ های الکترونیکی لجن کش فاضلاب و پمپ های سلف پرایمینگ تهیه شده، سفارش پرکردن و پاکسازی گودبرداری در شهرهایی که طرح های خاکبرداری و فاضلاب اجرا شده و نوسازی و تعمیرات اساسی انجام شده است. این کار برای در دسترس نگه داشتن 60 تابلو برق و همچنین جنتکس و ماشین لباسشویی شبکه و پرسنل عملیاتی انجام شد.

وی به پتانسیل بارشی کلانشهر اهواز و آمادگی این شهر اشاره کرد و توضیح داد: پمپ های لازم برای تمامی 164 ایستگاه پمپاژ فاضلاب کلانشهر اهواز تامین شد و تیم از نظر برق و مکانیک به طور مرتب از ایستگاه ها بازدید کردند. کار در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به پیش بینی و تامین ژنراتور در شهر اهواز خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته سوخت 27 دیزل ژنراتور از ایستگاه پمپاژ فاضلاب تامین شده و 3 دیزل ژنراتور نیز تعمیر شده است.

کرمی نژاد افزود: دو پمپ 315 کیلوواتی عمودی در ایستگاه پمپاژ فاضلاب قلعه چنان به بهره برداری رسیده است و 50 پمپ یدکی در اندازه های مختلف در درمان شماره 1 برای بارندگی احتمالی وجود دارد.

وی با اشاره به آمادگی ناوگان خودرویی و عملیاتی اهواز گفت: جمع شدن..

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: 10 دستگاه پمپ SP در تصفیه خانه شماره یک آماده سرویس و سیلاب است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا