اقتصادی

آمادگی برای اجرای طرح توسعه فولاد اکسین خوزستان

شبکه/ خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص برنامه های توسعه این شرکت گفت: 20 درصد زیرساخت های این طرح تکمیل شده و با رضایت سهامداران طرح آماده آغاز به کار است.

امین آسیابان در جلسه امروز (13 آذرماه) با حضور رئیس و اعضای کمیته اجتماعی مجلس شورای ملی، رئیس صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شرکت فولاد اکسین گفت: کارخانه نورد فولاد تنها تولید کننده فولاد عریض در ایران و خاورمیانه و تنها تولید کننده فولاد عریض در منطقه و یکی از 10 تولید کننده برتر فولاد عریض در جهان است.

وی افزود: محصولات تولیدی این کارخانه شامل ورق های مورد استفاده در کشتی سازی، سیلو، خطوط انتقال نفت و گاز، پتروشیمی و … است و تنوع تولید بسیار بالاست.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به مصرف محصولات این شرکت گفت: وی افزود: در خطوط انتقال نفت و گاز، 53 درصد بیش از 30 درصد محصولات شرکت مربوط به شرکت های تولید کننده مخازن تحت فشار نفت و گاز و حدود 10 درصد در بخش مصالح ساختمانی استفاده می شود.

آسیابان گفت: 70 درصد کارکنان این شرکت بین 31 تا 40 سال سن دارند که 400 نفر از آنها با پیمانکاران کار می کنند.

وی در خصوص تغییر وضعیت کارمندان ایثارگر گفت: به منظور افزایش رضایتمندی کارکنان و غوطه وری در کار، نظام طبقه بندی مشاغل را اجرا کردیم و وضعیت خانواده های شاهد و ایثارگر را پایین آوردیم. تغییر کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به تولیدات این شرکت گفت: از سال 1988 تا 1400 تولید سالانه شرکت حدود 700000 تن و ظرفیت اسمی تولید 1005000 تن می باشد.

آسیابان از مجلس و کمیته اجتماعی سهامداران خواست تا با اجرای طرح توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد این شرکت موافقت کنند و گفت:

وی ادامه می دهد: زمانی که زیرساخت های این پروژه 20 درصد تکمیل شد و سهامداران راضی شدند، پروژه آماده شروع است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا