اقتصادی

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور

ترافیک سنگین در اکثر جاده های شمالی کشور و برخی دیگر از محورهای مواصلاتی، بارش برف و باران در برخی محورها گزارش شده است.

به گزارش شبکه، شرایطی که به تازگی از سوی مرکز مدیریت راه های کشور گزارش شده حاکی از آن است که هم اکنون در محور چالوس حدفاصل تونل کندوان در امتداد مرزن آباد و سیاه بیشه از جنوب به شمال، از بیلقان به سروردر و از شمال به جنوب ترافیک سنگینی وجود دارد. .

همچنین در محور هراز، مسیر شمال به جنوب و تونل 1 و مسیر آبعلی گره ترافیکی گزارش شده است، اما در محور فیروزکوه، بزرگراه تهران – شمال و قزوین – رشت (مسیر رفت و برگشت) ترافیک روانی و مداخله‌ای در انتظار محور شمالی گزارش نشده است. ).

ترافیک بالا در اتوبان قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس و استاندارد و در محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد – رودک. همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه ها، در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، جانجان، خزبین، مازندران، کردستان، کرمانشاه، چهارمحال، بهتیاری و گیلان و غیراصفهان بارش برف و باران. چربی در برخی از گاوها گزارش شده است.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تجمیع ترافیک و گشت‌های راهداری سراسر کشور، تردد وسایل نقلیه مختلف در محور مواصلاتی کشور در 24 ساعت گذشته (پنجشنبه 11 دی ماه) نسبت به سال قبل 5.6 درصد افزایش داشت. . خودروهای سنگین 13.3 درصد را به خود اختصاص داده اند که بیشترین آن بین ساعت 16 تا 17 و کمترین آن بین ساعت 15 تا 16 بامداد بوده است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های ملی
محوری با بیشترین ترافیک در 24 ساعت گذشته

این گزارش همچنین حاکی از آن است که بزرگراه کرج – تهران، بزرگراه تهران – کرج، بزرگراه کرج – قزوین و بزرگراه قزوین – کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی آمریکا در 24 ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا