کشف بیش از ۱۱ تن چوب تاغ قاچاق در شهرستان جاجرم

شبکه/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از کشف حدود ۱۱ تن چوب قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر متهم و توقیف یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ رضا قندی اظهارکرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری عوامل انتظامی بخش سنخواست در راستای مقابله با قاچاق و برابر رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر حمل و انتقال چوب قاچاق در محور سنخواست در هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودوی کامیون ولوو مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از کامیون ولوو، حدود ۱۱ تن چوب تاغ قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال که فاقد هر گونه مجوز حمل بود را کشف کردند، افزود: در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم محموله چوب قاچاق مکشوفه، به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل داده شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

قاتل متواری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز در ادامه از دستگیری متهم به قتل خبر داد . 

سرهنگ محمد روهنا بیان کرد: در پی رسیدگی نیابت قضائی واصله از تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل و مخفی شدن قاتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش شبکه، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی و اقدامات فنی و پلیسی با همکاری پلیس اطلاعات و ماموران اعزامی از تهران، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در خانه باغی دریکی از روستاهای اطراف شهرستان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند .

فرمانده انتظامی اسفراین با بیان اینکه در بازجویی های به عمل آمده پلیس، متهم به قتل در پی نزاع و درگیری درتهران اعتراف کرد، افزود: متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی و پس از قرار بازداشت موقت تحویل ماموران اعزامی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا