درخواست رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران برای لغو گردهمایی ۴ آبان ماه پزشکان

رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ با تاکید بر عدم امکان تامین فضای فیزیکی مناسب برای جلسه چهارشنبه، از درخواست کنندگان خواست تا جلسه را لغو کنند تا در مکان بهتری برگزار شود. و محیطی که در محیطی مناسب تر است که از خشونت و مدارا چیزی گفته نشده است.

به گزارش ایسونادکتر سید موید علویان – رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در خصوص انتشار مطالب اجلاس 4 روزه پزشکان در فضای مجازی به شرح زیر است. سپیدجامه که در همه عرصه های خدمت به مردم میهن پیشگام بود و شما با در نظر گرفتن شرایط کشور و به درخواست تعدادی از همکارانتان در جلسه 13 آبان در سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ. ، موضوع را با همکاران شما در هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ مطرح خواهد کرد.

همه ما به اصول اخلاق پزشکی که دربرگیرنده نهایت تلاش برای حفظ جان مردم و حفظ رازداری به عنوان یکی از حقوق اولیه بیمارانمان است اعتقاد داریم و معتقدیم حفظ سلامت جامعه یک وظیفه اساسی در تمامی حرفه های ماست. . گروه پزشکی و تیم بهداشت. عزیزان، نظام بهداشت و درمان خانه شماست و ضمن احترام به دیدگاه های مختلف، در شرایط کنونی امکان تامین فضای فیزیکی مناسب برای درخواست کنندگان وجود ندارد.

بنابراین، با تاکید بر اهمیت ارزش‌های مشترک متخصصان بهداشت و درمان که همه ما متعهد به رعایت آن هستیم، از همکارانم که به عنوان رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ به این جلسه دعوت شده‌اند، دعوت می‌کنم: لغو کنید و تحمل بدون خشونت را تجربه کنید تا بتوانید گفتگوی بهتری داشته باشید. حفظ سلامت همکارانم برای من یک اولویت و مهم است.

من از شما می خواهم که وضعیت فعلی را درک کنید و یکپارچگی و یکپارچگی را در جامعه پزشکی حفظ کنید. ما نگاهی حرفه ای به همه مصدومان و حفظ حقوق آنها خواهیم داشت تا بتوانیم راهی را که در یک سال گذشته با شما برای حفظ منافع جامعه پزشکی و تقویت اخلاق کاری خود آغاز کرده ایم ادامه دهیم.

امیدواریم سلامت روحی، جسمی و اجتماعی ایران عزیز مورد توجه همه متولیان امر قرار گیرد.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا